Met elke medewerker verloopt het contact soepel en snel. Hubbs heeft veel te bieden voor een verhuurder en alles wat wordt beloofd is nagekomen en ze schromen niet om extra inspanning te leveren als... Met elke medewerker verloopt het contact soepel en snel. Hubbs heeft veel te bieden voor een verhuurder en alles wat wordt beloofd is nagekomen en ze schromen niet om extra inspanning te leveren als dat nodig is. Wij gaan zeker een tweede keer voor een jaar verhuren via Hubbs

Netjes geholpen

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Hubbs is een betrouwbare partij waar prettig mee valt samen te werken.

Ares Groep BV

Beste Frank en Ruud,

Tot op heden 3 maanden aan het samenwerken. Met wat ups en downs kunnen wij toch wel stellen dat de samenwerking prettig en voorspoedig verloopt.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Marc voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie samenwerking als prettige ervaren. De samenwerking gaat wat ons betreft steeds beter en op deze manier zullen de downs ook... Bedankt Marc voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie samenwerking als prettige ervaren. De samenwerking gaat wat ons betreft steeds beter en op deze manier zullen de downs ook volledig verdwijnen ;-)

David Maret

Na zeer makkelijk contact gelegd te hebben en een persoonlijk gesprek met Ruud in ons huis, kregen wij een uitstekend gevoel om ons huis voor een bepaalde periode te verhuren via Hubbs.

Van het gemak van het proces, tot de individuele voorkeuren meenemen in het contract (zoals de vliering kunnen gebruiken voor tijdelijke opslagruimte tijdens verhuur) is als zeer prettig ervaren. Het team is snel, zeer professioneel en denkt graag mee in oplossingen.

Ook de maandelijkse controles in huis tijdens verhuur, als mede het ontzorgen van eventueel (kleine) technische mankementen tijdens onze afwezigheid zijn perfecte oplossingen!

Wij hopen in de toekomst nogmaals van de service van Hubbs gebruik te mogen maken!

Michael van der Burg

Zeer goed en professioneel

Bedankt Michael!

G. Baan

Heldere, vriendelijke communicatie. Professioneel.

Reactie Verhuur Zeker:

Fijn en goed om te horen. Nogmaals bedankt voor positieve beoordeling.

Familie Janse

Na verschillende partijen benaderd te hebben voor de verhuur van onze woning, kozen we voor Hubbs. Betrouwbaar en ontzorgen zijn de kernwoorden waarmee wij Hubbs mee willen omschrijven. Contacten... Na verschillende partijen benaderd te hebben voor de verhuur van onze woning, kozen we voor Hubbs. Betrouwbaar en ontzorgen zijn de kernwoorden waarmee wij Hubbs mee willen omschrijven. Contacten lopen via korte lijntjes en ze zijn goed bereikbaar. Na een kleine 4 maanden verhuur zijn wij nog heel blij met onze keuze voor Hubbs.

Greenleaf Investments

Verhuur via Hubbs is een prettige ervaring. Ik zou het samenvatten als: professioneel, vriendelijk, snel.

Chris

Vriendelijke mensen die doen wat ze zeggen. Ik heb contact opgenomen om de woning te verhuren en Hubbs deed de rest en de afgesproken huurprijs staat op de afgesproken datum op mijn rekening. Een... Vriendelijke mensen die doen wat ze zeggen. Ik heb contact opgenomen om de woning te verhuren en Hubbs deed de rest en de afgesproken huurprijs staat op de afgesproken datum op mijn rekening. Een positieve ervaring! Bedankt Hubbs!

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Christine. Erg fijn om te horen dat jullie een positieve ervaring hebben.