Stefan van der Meulen

Enige tijd geleden via een kennis in contact gekomen met het bedrijf Hubbs.
Inmiddels is onze woning verhuurd via Hubbs en heb ik de contacten als zeer prettig ervaren.
Het is zeker een...
Enige tijd geleden via een kennis in contact gekomen met het bedrijf Hubbs.
Het is zeker een aanrader om met hen in zee te gaan.

Stoop

Contact gehad met Ruud,

Zeer profecioneel in zijn handelen en eerlijk en doortastend in de afspraken die we hebben gemaakt.

Prima organisatie! Mijn volgende woning (mocht...
Contact gehad met Ruud,

Prima organisatie! Mijn volgende woning (mocht die er komen) gaat op zeker ook via deze partij de verhuur in!

Tim

Al meer dan een jaar een erg prettige samenwerking met de heren van hubbs. Aanrader voor iedereen die onbezorgd zijn huis wil verhuren tegen een gegarandeerde maandelijkse huurprijs.

Chris

Professioneel en klantgericht. Zonder zorgen je huis verhuren, een top oplossing!

Gail

Erg fijn en professioneel geholpen door Hubbs. Zeker voor herhaling vatbaar!

Kars Klapwijk

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk en enorm service gericht. Een bedrijf waaraan je je thuis aan toevertrouwd.

Kevin

Wij waren op zoek naar huurders voor ons appartement en kwamen uiteindelijk bij Hubbs terecht.

Zij hebben ons snel geholpen & een extra is toch wel de gegarandeerde maandelijkse huur! Dat geeft je toch wat extra zekerheid.

Maar gelukkig hebben zij op zeer korte termijn huurders voor ons gevonden! Top service!

Ramon

Zeer tevreden over de service en persoonlijke touch! Hubbs heeft me zowel bij de aankoop als de verhuur van mijn beleggingspand uitstekend geadviseerd.

Tessa

Vanwege een nieuwe uitdaging in het buitenland had ik twee opties. Mijn huis verkopen of verhuren. Omdat ik zekerheid wil dat ik over twee jaar weer terug kan naar mijn eigen huis heb ik voor de... Vanwege een nieuwe uitdaging in het buitenland had ik twee opties. Mijn huis verkopen of verhuren. Omdat ik zekerheid wil dat ik over twee jaar weer terug kan naar mijn eigen huis heb ik voor de tweede optie gekozen. Ik ben erg blij met de snelle service en de vriendelijkheid van Hubbs.

Frank

Vanwege werk in het buitenland heb ik via Hubbs mijn woning verhuurd. Supersnel geregeld en duidelijke communicatie.