Jeroen

Voor ons pas gekochte woning waren wij op zoek naar een gietvloer. Omdat wij, of anderen in onze omgeving, hier totaal geen ervaring mee hadden zijn we op internet gaan zoeken naar op het oog... Voor ons pas gekochte woning waren wij op zoek naar een gietvloer. Omdat wij, of anderen in onze omgeving, hier totaal geen ervaring mee hadden zijn we op internet gaan zoeken naar op het oog uitziende betrouwbare bedrijven. Hier kwamen we bij een aantal uit. Na het eerste gesprek in Breda te hebben gehad zijn we daarna naar Van Hollandse Bodem gegaan. Waar Addy ons alles ontzettend goed heeft uitgelegd hoe alles werkt en hoe de vloer in elkaar steekt. En waar we bij aanschaf vooral op moesten letten. Zijn open- en eerlijkheid wekte meteen een hoop vertrouwen wat goed was voor ons als leek zijnde in de gietvloeren. Hierdoor was onze keuze vrij snel gemaakt. En zo doende hebben nu een hele mooie vloer in huis liggen.

Zoals hierboven beschreven: vertrouwen en open- en eerlijkheid. Maar ook meedenkend en tot het beste resultaat willen komen.

Nee eigenlijk niet, als klant zijnde heb ik dit echt als iets goed ervaren en zou iedereen die een gietvloer wil Van Hollandse Bodem aanraden.

Julian van der Kieft

Zeer goede service, vooral door de persoonlijke behandeling van Addy. De korting die mogelijk werd gemaakt doordat we met meerdere huizen via hen een gietvloer hebben aangeschaft, zorgde er zelfs... Zeer goede service, vooral door de persoonlijke behandeling van Addy. De korting die mogelijk werd gemaakt doordat we met meerdere huizen via hen een gietvloer hebben aangeschaft, zorgde er zelfs voor dat wij alle 3 onze verdiepingen hebben laten gieten. De beste keuze die we konden maken!

Flexibiliteit, persoonlijk, snelheid, prijs

Kan ik niet bedenken