Marco van Woerkom

Prima showroom. Ruim de tijd voor de mogelijkheden en opties

Kennis van zaken, eerlijke prijsopgave, goede kwaliteit en nette service

Communicatie kan beter. Wat de planning is en wanneer het plaats gaat vinden.

antoine de werd

Heel plezierig en goed.

gietvloer is zeer mooi en netjes gelegd

Zeer positief!

Prima contact met Addy, Jeroen en de interieurontwerpster(ben haar naam even kwijt;-)).
Goed advies. Prima showroom. Wellicht wat grotere stukken voorbeeld gietvloer op de vloer zelf maken in vakken ipv kleinere stukken op de muur.

Mijn vloer is keurig opgeleverd, heldere communicatie en heel vriendelijk personeel (zowel in de zaak als degenen die de vloer leggen)

Gratis persoonlijk kleuradvies bij aanschaf van een vloer, goede en vlotte communicatie, medewerkers die klantvriendelijk zijn.

Ik begreep in eerste instantie dat de vloer op vrijdag opgeleverd zou worden, toen de vloer gelegd werd begreep ik dat de vloer op maandag (dus paar dagen later) ipv vrijdag zou worden opgeleverd.... Ik begreep in eerste instantie dat de vloer op vrijdag opgeleverd zou worden, toen de vloer gelegd werd begreep ik dat de vloer op maandag (dus paar dagen later) ipv vrijdag zou worden opgeleverd. Hierdoor diende mijn planning aangepast te worden. Een verbeterpunt zou zijn om tijdig hierover vast te leggen wanneer de vloer opgeleverd zal worden.

Volledig volgens afspraak geleverd, dus een goede ervaring rijker.

Kwaliteit van de geleverde werkzaamheden is boven verwachting.

Richard Menke

Zeer goede ervaring!

Vriendelijk, vakkundig, goede kwaliteit en service

geen verbeterpunten

Positief, goed geholpen en een prachtig eindresultaat

Kennis van zaken en goed geholpen

Prijs van de vloer op kleinere oppervlakte aan de prijzige kant

Om trost

Heel goed.

Aardige jongens en nauwkeurig werk

Tim van Hulten

Wij hebben onze vloer door Van Hollandse Bodem laten leggen.
Dit was een bijzonder goede keuze want het resultaat is echt helemaal naar wens.

Goed advies, er wordt heel goed meegedacht. En het product is gewoon heel erg mooi.

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.