Heldere informatie, goed aanbod, zeer goed product, bijzonder mooie en degelijke afwerking

E. Johannes

Zeer prettig geholpen door addy Streefkerk. Neemt en heeft Alle geduld en tijd.

Veel ervaring en kennis

Yvette

Prettig contact

Sjaak Scheffe

De spontaniteit van Addy, de vele stalen en het daarbij behorende deskundige advies was voor ons een reden te kiezen voor "Van Hollandse Bodem"

Elke mobiel gestelde vraag werd direct beantwoord. Geen moeite is voor hen teveel.

Zeer prettig

Heldere communicatie

Goede ervaring, prettig en in contact en goede kwaliteit

komen afspraken na.

We zijn erg blij met onze gietvloer van Van Hollandse Bodem, we hebben deze in alle ruimtes van het huis laten leggen. Ziet er erg mooi uit en is gemakkelijk te onderhouden.

Prettige persoonlijke service en overleg over planning etc.

Nick Verberkmoes

Goede kennis over gietvloeren.

Vloer was helaas niet in een keer goed. Zeer professioneel opgelost en zonder problemen gehele vloer opnieuw gegoten. Echt goed opgelost!

Wanneer gietvloer gelegd wordt iets eerder bellen voor afspraak.

Marco Pippenbacher

Zeer goed!

communicatie, meedenken, kennis van zaken, aardige werknemers.

weinig.

LM van Hoorne

Mooi bedrijf met een heel goed product. Vriendelijk personeel dat echt met je meedenkt over de verschillende mogelijkheden.

Wij vonden het erg fijn dat het bedrijf flexibel was. Zo kon er bij ons op korte termijn een complete gietvloer gelegd worden en waren wij ook in data + tijdstippen flexibel. Ook was het prettig... Wij vonden het erg fijn dat het bedrijf flexibel was. Zo kon er bij ons op korte termijn een complete gietvloer gelegd worden en waren wij ook in data + tijdstippen flexibel. Ook was het prettig dat zij het ook konden egaliseren.

x