Wendy

Zojuist de oplevering van mijn gietvloer gehad, super!! Ik ben er heel blij mee!
Dank aan Jack, Elaine, Jeroen en Addy.

- prettig contact
- behulpzaam en geduldig
- duidelijke uitleg
- komen afspraken na
- heel mooi resultaat

Een mooie overzichtelijke showroom waar de tijd voor je wordt genomen. Uiteindelijk gekozen voor een gietvloer. We zouden echter een week lang ons huis niet in kunnen als de vloer wordt aangelegd.... Een mooie overzichtelijke showroom waar de tijd voor je wordt genomen. Uiteindelijk gekozen voor een gietvloer. We zouden echter een week lang ons huis niet in kunnen als de vloer wordt aangelegd. Gelukkig was er de mogelijkheid om tijdens de voorjaarsvakantie (en onze afwezigheid) de vloer aan te leggen.
Dit is bijzonder prettig.

Vakkundig, flexibel, enthousiast.

Wellicht kan de aanleg van de vloer uitgebreid worden met optionele diensten zoals voorbereiding (bijv. verwijderen van oude vloer) en daarna het afwerken (bijv. plaatsen van plinten).

Sjoerd

Verschillende winkels bezocht, maar geen van alle kon ons vertrouwen winnen. Na het lezen van de positieve recensies over Van Hollandse Bodem een bezocht gebracht aan de winkel in Gorinchem. Addy... Verschillende winkels bezocht, maar geen van alle kon ons vertrouwen winnen. Na het lezen van de positieve recensies over Van Hollandse Bodem een bezocht gebracht aan de winkel in Gorinchem. Addy heeft ons uitgebreid geïnformeerd, kwam met goede adviezen en gaf ons een vertrouwd gevoel.

Mooie showroom waar je uitgebreid wordt geïnformeerd. Doordat dit bedrijf zich focust op gietvloeren hebben zij beduidend meer ervaring dan leveranciers die het als bijproduct verkopen. Contact... Mooie showroom waar je uitgebreid wordt geïnformeerd. Doordat dit bedrijf zich focust op gietvloeren hebben zij beduidend meer ervaring dan leveranciers die het als bijproduct verkopen. Contact verliep erg prettig, zowel bij het verkoopproces als bij de uitvoering. De oplevering moet nog plaatsvinden, maar we kregen zelfs een belletje vanaf Addy zijn vakantie adres of we tevreden waren met het resultaat. Klasse!

De vloer ligt pas een paar dagen en moet zelfs nog officieel worden opgeleverd, maar vooralsnog zijn er geen klachten vanuit ons! Prettig gevoel bij de aanschaf en het resultaat.

Erik de Boer

Super! Dit was onze eerste gietvloer en in een pas opgeleverd nieuwbouwappartement. Dubbelangstig voor al die horrorverhalen! Addy Streefkerk van Hollandse Bodem wist dit in een klap weg te nemen.... Super! Dit was onze eerste gietvloer en in een pas opgeleverd nieuwbouwappartement. Dubbelangstig voor al die horrorverhalen! Addy Streefkerk van Hollandse Bodem wist dit in een klap weg te nemen. Vanaf de intake tot finale oplevering hebben wij ons in vertrouwde handen gevoeld met een prachtig resultaat. Paul en Nico hebben de vloer uiteindelijk gelegd. Als ze binnenkomen weet je al dat het goedkomt. Dank voor een prachtige vloer!

Uit alles blijkt de enorme ervaring; Hollandse Bodem is gietvloeren! Duidelijke communicatie, komen netjes hun afspraken na en leveren een prachtig resultaat!

Zeer tevreden over advies en de kundige wijze waarop vloer gelegd is.

Goed advies, komen gemaakte afspraken na.

Geen!

Goed, vriendelijk geholpen.

Goede kwaliteit van het product.

Tijdens de klus zelf bleek dat we er op een bepaald moment bij moesten zijn. Dat hadden we wel gehoord tijdens het verkoopgesprek maar daarna is daar eigenlijk nooit op teruggekomen. Tijdens de klus... Tijdens de klus zelf bleek dat we er op een bepaald moment bij moesten zijn. Dat hadden we wel gehoord tijdens het verkoopgesprek maar daarna is daar eigenlijk nooit op teruggekomen. Tijdens de klus zelf waren we de 1e 2 dagen aanwezig, maar de mannen redden zich zelf. De 3e dag waren wij er niet, en juist toen was onze aanwezigheid gewenst. Wellicht handig om voor de klus zelf hier de klant aan te herinneren.

Martine Sant- Maat

Vanochtend oplevering gehad van onze prachtige gietvloer! Wat ligt die er strak in.
Echt vaklui met een enorme vriendelijkheid!

Debbie Griekspoor

In één woord : TOP

-communicatie
-breed assortiment
-klantvriendelijk
-werk wat ze leveren.

Zeer professioneel en hele fijne persoonlijke service!

Passie voor hun product en een zeer klantvriendelijke benadering.

Evert Knaap

Proffesioneel, hoogstaand bedrijf

Communicatie naar de klant is perfect

Ik kan niks bedenken