Hans Versevelt

Heel tevreden over Van Hollandse Bodem. Duidelijke informatie en goede service. Onze vloer is prachtig geworden!

Wij konden geen keuze maken uit de 'standaard' kleuren. Daarom zelf een kleur samen laten stellen met behulp van hun kleurspecialist, daarvan werd eerst een staal gemaakt zodat we precies konden... Wij konden geen keuze maken uit de 'standaard' kleuren. Daarom zelf een kleur samen laten stellen met behulp van hun kleurspecialist, daarvan werd eerst een staal gemaakt zodat we precies konden zien hoe de kleur zou worden.

R. Rego

Zeer goeie service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een en al lof voor Addy. Hij weet waar hij over praat. Hij is zeer deskundig.

Bekwaamheid van de verkoper.

R. Cornelissen

Goede ervaring vooraf en tijdens het gieten van de gietvloer. Afspraken die vooraf gemaakt zijn over planning, toesturen kleurstalen zijn nagekomen. Het team dat de gietvloer gegoten heeft, was elke... Goede ervaring vooraf en tijdens het gieten van de gietvloer. Afspraken die vooraf gemaakt zijn over planning, toesturen kleurstalen zijn nagekomen. Het team dat de gietvloer gegoten heeft, was elke dag op tijd en heeft conform afspraak goed gewerkt.

Het was prettig om vooraf met de gieters te kunnen overleggen bijv. via Whatapp over vragen ten aanzien van de voorbereiding. Nazorg om kleine onvolkomenheden op te lossen was prettig. Zowel met de... Het was prettig om vooraf met de gieters te kunnen overleggen bijv. via Whatapp over vragen ten aanzien van de voorbereiding. Nazorg om kleine onvolkomenheden op te lossen was prettig. Zowel met de verkoper, als met de reparateur.

In tegenstelling tot andere aannemers hebben deze jongens wel hun afval en lege verpakkingsmateriaal na afloop meegenomen.

De toezegde gietvloerreiniger die bij oplevering vloer geleverd zou worden is niet geleverd (heb er ook niet meer om gevraagd).

Er is op een aantal plaatsen spatjes PU op de muur...

Er is op een aantal plaatsen spatjes PU op de muur terechtgekomen boven plinthoogte (10 cm)

Hafkamp

De ervaringen met Van Hollandse Bodem zijn uitermate positief. De behandeling was zeer vriendelijk en aardig. Het meedenken en deskundig adviseren zijn zeer op prijs gesteld en hebben tot een goed... De ervaringen met Van Hollandse Bodem zijn uitermate positief. De behandeling was zeer vriendelijk en aardig. Het meedenken en deskundig adviseren zijn zeer op prijs gesteld en hebben tot een goed resultaat geleid. De medewerkers, die de vloer hebben gelegd waren vriendelijk en deskundig.

Vriendelijke houding, meedenken en goed adviseren. Direct reageren op vragen cq. opmerkingen.

geen!

de Ruijsscher

Goed en duidelijk geholpen aan een mooie gietvloer. We hadden nog een uitdaging, de douchevloer was door de aannemer casco opgeleverd. Hierdoor kon de gietvloer niet worden aangebracht. VHB heeft... Goed en duidelijk geholpen aan een mooie gietvloer. We hadden nog een uitdaging, de douchevloer was door de aannemer casco opgeleverd. Hierdoor kon de gietvloer niet worden aangebracht. VHB heeft ook dit tegen een redelijk prijs erbij gedaan. Zodat ze daarna door konden.

Prettig contact, goede voorlichting en nette uitvoering!

Het vuil werd na afloop pas na 3x weggehaald. Zal wel een incident zijn.

Familie van den Bosch

Via familie in aanraking gekomen met Van Hollandse bodem en erg prettig geholpen. Goed advies en veel informatie vooraf ontvangen. Het leggen ging heel soepel en waren erg tevreden over de manier... Via familie in aanraking gekomen met Van Hollandse bodem en erg prettig geholpen. Goed advies en veel informatie vooraf ontvangen. Het leggen ging heel soepel en waren erg tevreden over de manier van werken van Nico. Zijn nog elke dag erg blij met onze vloer. Voelt heel prettig aan en de kinderen vinden het zalig om op de grond te spelen.

- Goed advies
- Snelle reactie bij vragen
- Neemt de tijd en komt desgevraagd langs bij huis
- Professionele werklui
- Mooi product

- Alternatieve voor convectorput aangeven bij info vooraf

In juli werd onze vloer gelegd. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.

Communiceerde netjes en gaf meteen antwoord op al onze vragen. Heeft middels een informatiebijeenkomst aan de bewoners informatie gegeven over de vloer. Presentatie was overtuigend en duidelijk.

Het blijft denk ik ingewikkeld, maar het organiseren van het leggen van meerdere vloeren bij verschillende bewoners en de daarbij horende prijskorting was soms een moeizaam proces.

Huisman

Wij hebben in ons appartement een volledige gietvloer laten aanleggen. Er lag al een gietvloer in, echter deze was versleten en de kleur was niet mooi. De ondervloer hebben we kunnen hergebruiken... Wij hebben in ons appartement een volledige gietvloer laten aanleggen. Er lag al een gietvloer in, echter deze was versleten en de kleur was niet mooi. De ondervloer hebben we kunnen hergebruiken dit scheelde in de kosten...

Prima service en kwaliteit

Jasper Laport

We hadden een prettige ervaring met het bedrijf, veel keus en er wordt snel en prettig op vragen gereageerd. Bij het leggen was er helaas iets mis gegaan met de gietvloer, dit werd prettig en snel... We hadden een prettige ervaring met het bedrijf, veel keus en er wordt snel en prettig op vragen gereageerd. Bij het leggen was er helaas iets mis gegaan met de gietvloer, dit werd prettig en snel opgelost.

prettig gevoel, veel keuzemogelijkheden, snelle communicatie

Wij kregen duidelijk en eerlijk advies. Uitstekende oplevering van onze gietvloer.

Betrokken, duidelijk en vakmanschap