Duidelijk en transparante communicatie. Geen zorgen gemaakt en dat bleek terecht.

Klantvriendelijkheid, openheid, kwaliteit.

Jullie hebben een fantastische ruimte tot jullie beschikking, maar wij vonden het moeilijk om met de 1 m2 gietvloerplaten een vloer van 70 m2 voor ons te zien. Wat meer plekken waar je echt de vloer... Jullie hebben een fantastische ruimte tot jullie beschikking, maar wij vonden het moeilijk om met de 1 m2 gietvloerplaten een vloer van 70 m2 voor ons te zien. Wat meer plekken waar je echt de vloer kan beleven lijkt ons een goed idee.

Jouk Pols

VHB is een fijne organisatie om mee samen te werken. Geven goed advies, luisteren naar je en het is een schitterende vloer.

Persoonlijke benadering!

Visser

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Vakkundig personeel en erg vriendelijk geholpen en geadviseerd in de winkel. Wij hebben beneden en boven in ons huis een gietvloer laten gieten.... Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Vakkundig personeel en erg vriendelijk geholpen en geadviseerd in de winkel. Wij hebben beneden en boven in ons huis een gietvloer laten gieten.

- communicatie was fijn / prettig
- ook fijn dat je een aantal stalen mee mag nemen
- prijs / kwaliteisverhouding is goed
- staan open voor een goede m2 prijs eventueel bij...
- communicatie was fijn / prettig
- ook fijn dat je een aantal stalen mee mag nemen
- prijs / kwaliteisverhouding is goed
- staan open voor een goede m2 prijs eventueel bij grote afname.
- Addy komt zelf langs om de vloer te checken.

Zeer goed, de vloer is precies geworden zoals wij hem wilden hebben.

Een groot pluspunt is hun mooie showroom. Waarbij je tevens ook goed geadviseerd wordt

Nog niet, de vloer ligt er pas kort in.

j.lagendijk85@upcmail.nl

Prettig contact en samenwerking.

Goede expertise met een duidelijk verhaal betreffende aanschaf van de gietvloer.

geen opmerkingen

Noel Joppe

Prettig bedrijf waar persoonlijke aandacht voorop staat. Met al onze vragen konden we terecht.

Persoonlijke aandacht
Deskundig advies

Ga zo door!

Peter Vet

Vanaf het eerste moment dat wij bij Hollandse Bodem binnen liepen, tot de oplevering en zelfs daarna is alles goed verlopen.

Kundig, klantvriendelijk en enthousiast bedrijf.

Nou nee, vond het wel prettig gaan.

N Verschuuren

Zeer positieve ervaring vanaf het eerste adviesgesprek tot aan after sales.

kwaliteit vloeren

Wij vinden Mike een zeer goede vakman en zijn tevreden met het eindresultaat van zijn werk. We hadden soms echter ook het gevoel dat hij teveel projecten tegelijk deed waardoor 's avonds en in het... Wij vinden Mike een zeer goede vakman en zijn tevreden met het eindresultaat van zijn werk. We hadden soms echter ook het gevoel dat hij teveel projecten tegelijk deed waardoor 's avonds en in het weekend doorwerken noodzakelijk was en de planning rommelig. We vreesden hierdoor voor een negatieve beinvloeding van het eindresultaat o.a. door beperkt daglicht en mogelijke vermoeidheid.

Dirk de Jager

Klantgericht en prettige en effectieve wijze van communiceren. Hoge kwaliteit standaard.

Duidelijke communicatie
Komt afspraken na
Prima product

Veldhuizen

Wij hebben de samenwerking als goed ervaren.

Zijn vaak langs geweest om een vochtmeting te doen, ook als je vragen en of opmerkingen had werd er meestal gelijk een afspraak gemaakt of naar een oplossing gekeken.

Netheid van het achterlaten morsvlekken van trappen, vloeren en muren. Deze hebben we zelf moeten weghalen.
Jammer dat de beloofde fles wijn nooit gekomen is?