Martijn Smith

Uitstekende ervaring gehad met de aanschaf van onze gietvloer bij Van Hollands Bodem. Vanaf de kennismaking tot de uiteindelijke oplevering uitstekende service, de klant wordt hier zeker op waarde... Uitstekende ervaring gehad met de aanschaf van onze gietvloer bij Van Hollands Bodem. Vanaf de kennismaking tot de uiteindelijke oplevering uitstekende service, de klant wordt hier zeker op waarde geschat.

correcte communicatie, kwaliteit op ieder gebied en een zeer professionele instelling

Robert

Via vrienden op het bedrijf gewezen en in de showroom geweest. Ook bij andere bedrijven wezen kijken, maar doordat je hier duidelijk kon zien wat de mogelijkheden waren en door o.a. Addy goed van... Via vrienden op het bedrijf gewezen en in de showroom geweest. Ook bij andere bedrijven wezen kijken, maar doordat je hier duidelijk kon zien wat de mogelijkheden waren en door o.a. Addy goed van informatie werden voorzien besloten om voor Van Hollandse Bodem te gaan. Doordat ons bouwproces uitliep werd er goed geanticipeerd en konden we ook iets later de gietvloer laten gieten. We werden o.a. via telefoon, WhatsApp en mail goed op de hoogte gehouden van de status, werktijden en bij het gietproces betrokken. Erg tevreden met het resultaat en dat ook nog eens met een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Flexibel, goede communicatie (niet alleen Addy maar ook de mensen op de werkvloer in ons geval door Jack) verder hardwerkende ploeg, kwamen zelfs op zondag nog de puntjes op I zetten. En natuurlijk... Flexibel, goede communicatie (niet alleen Addy maar ook de mensen op de werkvloer in ons geval door Jack) verder hardwerkende ploeg, kwamen zelfs op zondag nog de puntjes op I zetten. En natuurlijk is het resultaat erg strak en mooi!

Showroom kan beter verlicht (daglicht!) zodat het makkelijker vergelijken en uitzoeken is. Verder is het prettig als de verkoopmedewerkers ook de wat technischer vragen kunnen beantwoorden, maar die... Showroom kan beter verlicht (daglicht!) zodat het makkelijker vergelijken en uitzoeken is. Verder is het prettig als de verkoopmedewerkers ook de wat technischer vragen kunnen beantwoorden, maar die waren nu ook maar één telefoontje verder.

Top ervaring!

Proactief meedenken, ondersteuning bieden waar nodig.

Zou er geen weten

Prima, goede afstemming en informatie gedurende het hele traject

Klantgerichtheid, flexibiliteit

Klaus Kabitzsch

Super bedrijf super klantvriendelijk. Nemen de tijd voor je staan 100% achter hun product

Super product nemen echt de tijd voor je en helpen je bin elke vraag

Ga zo door

Tibbe van Leeuwen

Positief. Snelle reactie op vragen en duidelijke uitleg over voor- en nadelen en wat te verwachten. Dit geldt voor beide kanten, dus zowel van ons als VHB.

Na bezoek van de showroom...

Na bezoek van de showroom konden we ook een paar staaltjes meenemen. Fijn dat dat direct kon.

De vakmannen die de gietvloer hebben gegoten waren vriendelijk en professioneel. Dikke prima.

VHB is een aantal keer van te voren geweest om te meten en het vochtpercentage te meten. Hierdoor was een positief resultaat bijna gegarandeerd. Ook nadien bij oplevering gelijk een paar laatste... VHB is een aantal keer van te voren geweest om te meten en het vochtpercentage te meten. Hierdoor was een positief resultaat bijna gegarandeerd. Ook nadien bij oplevering gelijk een paar laatste plekjes opgelost.

Zijn er eigenlijk nu niet voor ons.

Bezoek aan de ruime showroom was de moeite waard, grote stalen, veel kleuren en duidelijk advies. Uitvoering door kundige vakmannen en meer dan tevreden met het eindresultaat!

Het kleuradvies door Elaine vond ik zeker een pluspunt. Tot drie keer toe terug geweest, omdat we moeilijk konden kiezen. Elaine heeft keer op keer alle tijd genomen en enthousiast geholpen!

Familie van Velzen

Ik heb Van Hollandse Bodem leren kennen de afgelopen periode als een fris en dynamisch bedrijf. Addy en zijn personeel ontzorgde mij als klant door snel en adequaat te communiceren en te... Ik heb Van Hollandse Bodem leren kennen de afgelopen periode als een fris en dynamisch bedrijf. Addy en zijn personeel ontzorgde mij als klant door snel en adequaat te communiceren en te handelen.
Dit heeft geresulteerd in een prachtige vloer waar wij super blij mee zijn.
Van Hollandse Bodem bedankt.

Persoonlijk contact.

Ga zo door..

Goede service, mooie afwerking

Ada & Johan

Bijzonder plezierige manier van samenwerken. Altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

De door Van Hollandse Bodem gelegde gietvloer is prachtig. In eerste instantie was de glans niet gelijk, maar de volgende dag is dit onmiddelijk prachtig hersteld.