Koen

Van Hollandse Bodem biedt gietvloeren van top kwaliteit. Ook in de after sales een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De vloer kende na oplevering een klein verbeterpuntje, maar dit is door... Van Hollandse Bodem biedt gietvloeren van top kwaliteit. Ook in de after sales een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De vloer kende na oplevering een klein verbeterpuntje, maar dit is door Addy + team zeer vakkundig en snel opgelost. Zeker een aanrader!

Deskundig advies

Vink

Fijne communicatie. Doen er alles aan om je tevreden te maken. Veel ervaring waardoor ze goed kunnen informeren en adviseren.

Communicatie, persoonlijk.

Desiree

We hebben een prachtige vloer met dito service. Zeer tevreden over het hele proces!

Informatie vooraf heel compleet en alle voor- en nadelen werden goed beschreven.

Niet

Pol lingeman

Zowel in het offerte stadium als in de uitvoeringzijn wij tevreden.

Goede opvolging offerte

Positieve ervaring: duidelijke, pro-actieve en eerlijke benadering. Verstand van zake en geven goed advies in aanloop naar het proces van het feitelijke gieten. De gietvloer op zichzelf is woon en... Positieve ervaring: duidelijke, pro-actieve en eerlijke benadering. Verstand van zake en geven goed advies in aanloop naar het proces van het feitelijke gieten. De gietvloer op zichzelf is woon en naar wens

Duidelijke communicatie, eerlijk en eindresultaat van goede kwaliteit

Professioneel en vakkundig bedrijf, met goed advies, kennis van zaken en heldere communicatie.

Kennis en advies over de vloer

Vooraf is beloofd dat er meerdere contactmomenten zouden zijn om de vloer te controleren op vochtigheid, uiteindelijk is dit minder vaak geweest dan vooraf was gezegd. Het was wel fijn geweest als... Vooraf is beloofd dat er meerdere contactmomenten zouden zijn om de vloer te controleren op vochtigheid, uiteindelijk is dit minder vaak geweest dan vooraf was gezegd. Het was wel fijn geweest als dit vooraf duidelijker was gecommuniceerd.

Fijne en betrouwbare mensen.
Eindresultaat vloer zijn we erg blij mee ondanks de langere oplevertijd.

Afspraken worden nagekomen.

Geen.

Voor ons nieuwe huis hebben wij een gietvloer voor drie verdiepingen afgenomen bij Van Hollandse Bodem. Wij zijn twee keer in de showroom geweest om ons te oriënteren. Addy Streefkerk is enkele... Voor ons nieuwe huis hebben wij een gietvloer voor drie verdiepingen afgenomen bij Van Hollandse Bodem. Wij zijn twee keer in de showroom geweest om ons te oriënteren. Addy Streefkerk is enkele malen naar ons nieuwe huis gekomen om het productieproces te begeleiden.

De communicatie was opvallend persoonlijk van aard. De kwaliteit van het product is hoog. We hebben er vertrouwen in dat we een duurzaam en hoogwaardige vloer hebben gekregen.

Om als oriënterend consument te bepalen of Van Hollandse Bodem de geschikte partner is, zou de website een (globale) calculator moeten aanbieden. In een aantal simpele stappen de prijs per m2 kunnen... Om als oriënterend consument te bepalen of Van Hollandse Bodem de geschikte partner is, zou de website een (globale) calculator moeten aanbieden. In een aantal simpele stappen de prijs per m2 kunnen berekenen bijvoorbeeld.

Wij hebben voor een gietvloer gekozen nadat drie andere huishoudens van ons nieuwbouwproject ook instapten. Deze grote afname van m2 drukt de prijs en maakt de aanschaf aantrekkelijker. Dit scenario zou Van Hollandse Bodem een plek in haar communicatie moeten geven.

N. Brandenburg

Wij zijn Hollandsche Bodem tegen gekomen door hun sterke en informatieve website. Wij zijn erg prettig geholpen door Addy en zijn snel tot overeenkomst gekomen. Wij hadden een goed gevoel bij dit... Wij zijn Hollandsche Bodem tegen gekomen door hun sterke en informatieve website. Wij zijn erg prettig geholpen door Addy en zijn snel tot overeenkomst gekomen. Wij hadden een goed gevoel bij dit bedrijf

Klantvriendelijk en oplossingsgericht: er zaten een paar fouten in onze vloer deze zijn naar tevredenheid opgelost.

Onze vloer is zeer kwetsbaar voor beschadigingen, hier betere voorlichting over moeten geven.

Remi

Het contact met Van Hollandse Bodem verliep prettig. Eerst offerte aangevraagd via internet en daarna langs geweest bij de showroom Gorinchem. Daar helder advies gekregen en uiteindelijk gietvloer... Het contact met Van Hollandse Bodem verliep prettig. Eerst offerte aangevraagd via internet en daarna langs geweest bij de showroom Gorinchem. Daar helder advies gekregen en uiteindelijk gietvloer besteld. Gietvloer ligt er nu bijna 1 jaar in en nog steeds tevreden over het resultaat.

Heldere communicatie & Goed advies

Geen.