Roelof Reemeijer, Private Banker Rabobank

Ik heb nieuwe inzichten over mezelf gekregen en handvatten met theorieën over het toepassen van modellen om anderen te coachen. Het helpt mij ook in het voeren van klantgesprekken welke... Ik heb nieuwe inzichten over mezelf gekregen en handvatten met theorieën over het toepassen van modellen om anderen te coachen. Het helpt mij ook in het voeren van klantgesprekken welke regelmatig diepgaand van aard zijn en door deze training 'vanzelf' diepgaander van aard worden.

Joëlle Jacobs, Kwaliteitsmedewerker Analyse, Rapportage & Advies

Deze training heeft mij veel gebracht, zowel op het werk als in privé. Enerzijds theorie die direct toepasbaar is in de praktijk, anderzijds inzichten in en over mezelf. Ik vond het mooi om... Deze training heeft mij veel gebracht, zowel op het werk als in privé. Enerzijds theorie die direct toepasbaar is in de praktijk, anderzijds inzichten in en over mezelf. Ik vond het mooi om te zien dat iedereen met een eigen leerdoel deelneemt en daarin elk een eigen groei in doormaakt. Een unieke ervaring die ik iedereen die wil werken aan zijn/haar persoonlijk leiderschap aanraad!

Pascal Hogenbirk, Wegverkeersleider Rijkswaterstaat

Op een prachtige, natuurlijke locatie bevindt zich een sfeervol gebouw waar ik onder leiding van Joris veel kennis kreeg overgedragen. Door Joris en deze training kreeg ik inzicht in mijn eigen... Op een prachtige, natuurlijke locatie bevindt zich een sfeervol gebouw waar ik onder leiding van Joris veel kennis kreeg overgedragen. Door Joris en deze training kreeg ik inzicht in mijn eigen valkuilen en kwaliteiten. Zijn vriendelijke en empathische benadering creëerde een veilige omgeving waarin ik me vrij voelde om te leren en te groeien. De interactieve sessies stimuleerden een band tussen de groepsleden, waardoor we samenwerkten en van elkaar leerden. Ik heb veel geleerd over coachen en heb verschillende technieken kunnen toepassen, zowel binnen de groep als daarbuiten. Dankzij deze ervaring voel ik me beter voorbereid en gemotiveerd om anderen te coachen en te begeleiden op hun pad naar groei en ontwikkeling.

Veronique Marks, Projectdirecteur nieuwbouw RIVM

Zachtjes bewegen en onderzoekend met jezelf rondom je thema's kom je uiteindelijk uit bij je kern. De werkvormen, vragen en feedback hielpen mij om het voor mijzelf helder te krijgen, en dat... Zachtjes bewegen en onderzoekend met jezelf rondom je thema's kom je uiteindelijk uit bij je kern. De werkvormen, vragen en feedback hielpen mij om het voor mijzelf helder te krijgen, en dat geeft me de rust om er mee aan de slag te gaan.

Liesbeth Slagter

Door de intensieve maar leerzame KIG training heb ik gemerkt dat ik meer inzicht heb gekregen in mijzelf en hoe ik overkom op anderen.
Dat inzicht is voor mij echt dé start geweest om...
Dat inzicht is voor mij echt dé start geweest om zaken anders aan te pakken.

Een fijne manier om aan de slag met jezelf en dit in gezamenlijkheid met andere cursisten waardoor je individuele leerproces versterkt wordt en je ook veel leert over groepsdynamiek.

Hele fijne trainer met kennis, inhoud en leuke persoonlijkheid

Peter Willeboordse, Orionis Walcheren

Door de training heb ik veel meer zelfinzicht gekregen. Door te werken en schaven aan mijn verbeterpunten heb ik me als persoon kunnen ontwikkelen. En misschien het belangrijkste: ik wil me verder... Door de training heb ik veel meer zelfinzicht gekregen. Door te werken en schaven aan mijn verbeterpunten heb ik me als persoon kunnen ontwikkelen. En misschien het belangrijkste: ik wil me verder ontwikkelen!

Leila van Veen, HR Adviseur

Indien je het fijn vindt om je verder te ontwikkelen en beter te weten hoe je het goede gesprek kunt voeren dan kan ik de training vanHarte ;-) aanbevelen. Je leert te kijken naar de ander en... Indien je het fijn vindt om je verder te ontwikkelen en beter te weten hoe je het goede gesprek kunt voeren dan kan ik de training vanHarte ;-) aanbevelen. Je leert te kijken naar de ander en jezelf natuurlijk, hoe je doormiddel van de juiste communicatie samen mooie resultaten kunt bereiken.

Sander Trouw, manager vastgoed

KIM voor leidinggevenden is veel meer dan een training om skills te leren. Naast de theorie wordt er veel tijd en aandacht besteed aan je eigen achtergrond en hoe je bent geworden wie je bent! KIM voor leidinggevenden is veel meer dan een training om skills te leren. Naast de theorie wordt er veel tijd en aandacht besteed aan je eigen achtergrond en hoe je bent geworden wie je bent!
Dit geeft een veel grotere bijdrage aan je ontwikkeling, als leider én als mens!