Robbin Stigter BI Developer

Een zeer goede en waardevolle training voor personen die een terugkerend thema hebben waar ze tegen aan lopen (zowel in werk situaties als privé). Deze training maakt je bewust van je eigen... Een zeer goede en waardevolle training voor personen die een terugkerend thema hebben waar ze tegen aan lopen (zowel in werk situaties als privé). Deze training maakt je bewust van je eigen gedrag en hoe dit overkomt op andere. En dit is dus een bewust wording van de kern van het probleem. Hoe dit uiteindelijk op te lossen is is aan de cursist zelf.

Odeke Visser, beleidsadviseur Openbare Orde en Veiligheid gemeente Zoetermeer

De training KIM-NL geeft inzicht in je eigen interactie in groepen of met individuen en hoe je deze kunt verbeteren. Daarbij leer je leiderschapsstijlen te herkennen en toe te passen. Je krijgt... De training KIM-NL geeft inzicht in je eigen interactie in groepen of met individuen en hoe je deze kunt verbeteren. Daarbij leer je leiderschapsstijlen te herkennen en toe te passen. Je krijgt inzicht in de patronen die je belemmeren en je leert deze te doorbreken. Het is een dynamische, pittige en zeer waardevolle training die mij op zowel zakelijk als persoonlijk vlak veel inzichten heeft gegeven en mij veel heeft gebracht.

Marleen Souverein, Verzuimregisseur

Ik voel me door het volgen van de training gesteund en op een prettige manier uitgedaagd om verder met mijn leerdoelen verder aan het werk te gaan. Ik heb praktische tips gekregen en samen met de... Ik voel me door het volgen van de training gesteund en op een prettige manier uitgedaagd om verder met mijn leerdoelen verder aan het werk te gaan. Ik heb praktische tips gekregen en samen met de trainer en de groep een rode draad ontrafeld die ik graag verder ga volgen. Ik zie nu ik de training heb gevolgd, ook veel meer concrete openingen daartoe in bijvoorbeeld adviesgesprekken met klanten. Op die manier blijft het niet alleen bij theorie, maar kan ik ook echt in de praktijk mijn voordeel doen met deze training.

Bassima el Haik

De training adviseren met impact zit boordevol handige theorieën, modellen en praktische handvatten die je in je werk en andere situaties goed kunt toepassen. Er is ruimte om veel te oefenen... De training adviseren met impact zit boordevol handige theorieën, modellen en praktische handvatten die je in je werk en andere situaties goed kunt toepassen. Er is ruimte om veel te oefenen met medecursisten en de trainer Vivian heeft me waardevolle feedback en tips meegegeven. Ik ga de cursus benutten om verder aan de slag te gaan met mijn leerdoelen en neem de waardevolle inzichten mee in mijn verdere ontwikkeling in persoonlijk leiderschap. Dank aan de medecursisten, workshopleider Stefan, acteurs Jeroen en Saskia en Vivian!

Christel zweet, adviseur marketing en communicatie

Goede en ervaren trainer

Erwin Küppers, Treasury Specialist

Zeer waardevolle training om inzicht te krijgen in je doen en laten. Tevens worden er hele goede handvatten aangereikt om je te helpen met je spiegelvragen om te gaan. Ik heb ook de trainer als zeer... Zeer waardevolle training om inzicht te krijgen in je doen en laten. Tevens worden er hele goede handvatten aangereikt om je te helpen met je spiegelvragen om te gaan. Ik heb ook de trainer als zeer prettig ervaren! Met heel veel kennis en kunde wist zij een hele fijne sfeer te creëren waarin alle deelnemers vrijuit konden spreken!

Lorenzo, Software Ontwikkelaar

Ik kan deze training aan iedereen aanbevelen! De KIM voor niet-leidinggevenden neemt je mee op een reis om je persoonlijke leiderschap verder te ontwikkelen. Je krijgt uitgebreide uitleg over de... Ik kan deze training aan iedereen aanbevelen! De KIM voor niet-leidinggevenden neemt je mee op een reis om je persoonlijke leiderschap verder te ontwikkelen. Je krijgt uitgebreide uitleg over de theorie van leiderschap en daarnaast ga je zelf onderzoeken: waarom? Waarom doe ik de dingen die ik doe? Waarom zeg ik sommige dingen (niet)? De cursus heeft mij veel inzicht gegeven in mijn eigen gedrag en het heeft ook de kracht van ander gedrag laten inzien.

Naarmate de cursus vordert merk je dat je meer uitdagingen aangaat. Vroeger gaf je nooit kritische feedback, maar tegenwoordig experimenteer je ermee. Communicatie en interactie zijn belangrijke pijlers in de cursus en je zal merken dat je privé ook de vruchten hiervan zal plukken.

Als ik terugkijk naar mijn eigen cursus groep dan zie ik een wereld van verschil tussen die mensen die in blok 1 het zaaltje binnen kwamen lopen en de leiders die in blok 4 de zaal verlieten.

Wouter Goudsbloem

Deze intensieve training, die soms pijnlijk en confronterend was op het eigen gedrag en/of voorkeursstijl, heeft mij enorm veel inzicht gegeven. Uit de training heb ik waardevolle feedback mogen... Deze intensieve training, die soms pijnlijk en confronterend was op het eigen gedrag en/of voorkeursstijl, heeft mij enorm veel inzicht gegeven. Uit de training heb ik waardevolle feedback mogen ontvangen waarmee ik mij verder kan verdiepen. De enthousiaste scherpe trainers hebben hier een groot deel aan bijgedragen!

Dirk-Jan Lepstra, Programmamanager

Vanwege erg positieve ervaringen bij een eerdere training, heb ik weer voor een training bij VHL gekozen. Zoals gehoopt en verwacht kijk ik met grote tevredenheid en dankbaarheid terug op deze... Vanwege erg positieve ervaringen bij een eerdere training, heb ik weer voor een training bij VHL gekozen. Zoals gehoopt en verwacht kijk ik met grote tevredenheid en dankbaarheid terug op deze training. Met dank aan de hele groep en de trainer.

Silvie van Dam, manager

De impact van de KIM training op mijzelf als leidinggevende is groot, ik voel me veel steviger dan ik van mezelf wist dat ik was. De trainer heeft duidelijk veel ervaring, en had enorme toegevoegde... De impact van de KIM training op mijzelf als leidinggevende is groot, ik voel me veel steviger dan ik van mezelf wist dat ik was. De trainer heeft duidelijk veel ervaring, en had enorme toegevoegde waarde voor mijn leerproces door scherpe observaties in combinatie met een haarfijn gevoel voor wat mij als deelnemer drijft en wat ik als mens nodig heb. Je wordt als deelnemer meegenomen op een reis die soms pittig en uitdagend kan zijn, en dan geeft die ervaring een gevoel van veiligheid en geborgenheid.