Arjan Oldenbeuving

Heel prettig en deskundig

Erg prettige sfeer en klantvriendelijke houding tijdens onderhandeling

Robert

Aan het lijntje gehouden worden...

Robert

Half september 2023 een VW T-ROC gekocht (á €25.000,=) bij Vallei in Duiven... Bij de proefrit ontbraken er twee wielnaafdoppen vd velgen (kan gebeuren, geen probleem). Bij de aflevering zou het... Half september 2023 een VW T-ROC gekocht (á €25.000,=) bij Vallei in Duiven... Bij de proefrit ontbraken er twee wielnaafdoppen vd velgen (kan gebeuren, geen probleem). Bij de aflevering zou het geregeld zijn. We leven nu bijna half februari 2024. Nog is het niet geregeld. Omdat het geen originele VW velgen zijn (wat wij niet wisten bij de aankoop) zijn andere doppen niet te krijgen, nou niet helemaal waar, wel goedkope met stickers (dat doe je misschien bij een auto van €500,=!) en gingen we dus niet mee akkoord.

Ook was bij aflevering de auto niet goed schoon, het dashboardkastje was nog erg vies en in de hemel zaten vlekken. Afgesproken dat we dit gelijk met het vervangen vd wieldoppen/velgen zouden regelen, omdat dat dat "snel" geregeld zou worden (dit samen gepland omdat we een eind vd garage af wonen). Maar goed, dit wacht nu dus ook al vijf maanden. En had bovendien helemaal niet nodig geweest als er een goede controle op de schoonmaak zou zijn geweest voor aflevering!
Al vijf maanden wordt ons beloofd dat het geregeld wordt, het ene appje na het andere, dat het zsm geregeld zou worden, dat we andere velgen krijgen etc. etc. Al vijf maanden worden we aan het lijntje gehouden en voelen ons niet serieus genomen. Werkelijk schandalig!

Wij zijn op een prettige manier geholpen. Alles is goed gegaan en ook dat er de auto bij ons in zuid Limburg kon worden afgeleverd

Bo

Al met al ok, Echter had ik wel verwacht dat de navigatie geüpdatet was, jammer dat ik dat dan zelf moest doen.

Janssen

Mijn auto is prima. Er waren nog werkzaamheden die hebben geleid tot een maand vertraging in aflevering. Ik had graag gezien dat ik actief geïnformeerd was geworden over verloop, duur en... Mijn auto is prima. Er waren nog werkzaamheden die hebben geleid tot een maand vertraging in aflevering. Ik had graag gezien dat ik actief geïnformeerd was geworden over verloop, duur en oorzaak van vertraging. Auto is mooi afgeleverd maar communicatie was niet best. Ook de uitleg was summier

Geen terugkoppeling op een afleveringsprobleem. Willens en wetens een auto afleveren met een software probleem ( bevestigt door dealer bij ons om de hoek). Stuur moet vervangen worden om allerlei... Geen terugkoppeling op een afleveringsprobleem. Willens en wetens een auto afleveren met een software probleem ( bevestigt door dealer bij ons om de hoek). Stuur moet vervangen worden om allerlei alarmpjes niet meer te laten afgaan. Vanaf aflevering was dit al het geval. Vallei verkoopt mooie modellen, maar de service/kwaliteit is ondermaats.

Bahar Klaver

TOP SERVICE! Ontzettend vriendelijk geholpen, alles keurig en tijdig afgerond!