F. Geerling

Jammer dat de Audi-verkoper liegt tijdens de verkoop om de inruilprijs lager te krijgen!

Peter Leenen

Goede begeleiding gedurende aankoopproces, aftersales ook prima

Ton van Gils

Werkplaats afspraak, niet oplossingsgericht, teveel protocollen, werkt niet, cijfer3

M. Blankestein

In juni 2023 kocht ik een VW Golf bij het filiaal Arnhem-Zuid. Aankoop verliep gesmeerd, maar daarna begon de ellende. Auto stond 3 keer en laatste keer ruim 2 maanden in de garage. Euvel werd niet... In juni 2023 kocht ik een VW Golf bij het filiaal Arnhem-Zuid. Aankoop verliep gesmeerd, maar daarna begon de ellende. Auto stond 3 keer en laatste keer ruim 2 maanden in de garage. Euvel werd niet verholpen én de communicatie via After Sales verliep dramatisch!!
In februari 2024 heb ik in het filiaal Ede een andere VW Golf gekocht. Al met al naast veel irritatie ook extra kosten!

Contact met verkoper Coen was uitstekend.

Elias heeft ons uitstekend geïnformeerd en geholpen.

De aflevering van de auto was zeer karig. Kon geen eens een bloemetje of flesje wijn af. Erg raar als je 42000 euro uitgeeft.

Heel fijn geholpen, goede verkoper met kennis van zaken! Fijne service en prettige aflevering! TOP

Henry W

Tijdens de verkoop werd me het verschil tussen 1 jaar bovaggarantie (Service pakket essentieel) en 1 1/2 jaar garantie (SERVICE PAKKET EXTRA) niet goed duidelijk. Terwijl we het wel gehad hebben... Tijdens de verkoop werd me het verschil tussen 1 jaar bovaggarantie (Service pakket essentieel) en 1 1/2 jaar garantie (SERVICE PAKKET EXTRA) niet goed duidelijk. Terwijl we het wel gehad hebben over extra garantie bijkopen zoals ik in het verleden met de inruil auto gedaan heb (wat nu niet meer kan). Achteraf had ik natuurlijk de uigebreide vallei garantie van ca. 1000 euro moeten kiezen. ipv de 1 jaar bovag. Verder ging de verkoop goed. Fijne auto.