Willem Tanis

Vriendelijke en professionele benadering

Lucien Voers

Op een hele fijne vrije manier geholpen tijdens het gehele traject van inruil naar aankoop.

Ik heb zeker het gevoel dat de deal die we gesloten hebben, zowel voor mij als voor de verkoper goed geweest is.

Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staat bij jullie hoog in het vaandel (ik kan het weten want het maakt dagelijks deel uit van mijn werk).

Zeer tevreden goed geholpen door verkoper J Meurs

Prima geholpen, deskundig, snel antwoord op vragen

Tonny Hellegers

Zelf een afspraak gemaakt voor een proefrit. Verder goed ontvangen

Paul Bijl

Ik was in het begin wat sceptisch ,vanwege sommige beoordelingen over de vallei groep ,maar Jermaine is alles wat we afgesproken hadden netjes nagekomen ,ook bij de aflevering om Nederlandse boekjes... Ik was in het begin wat sceptisch ,vanwege sommige beoordelingen over de vallei groep ,maar Jermaine is alles wat we afgesproken hadden netjes nagekomen ,ook bij de aflevering om Nederlandse boekjes gevraagd en deze waren er netjes bij ,klasse

Vond het alleen jammer bij levering te horen dat de auto niet geheel klaar was. Navigatie werkt niet. Tot heden maand na aflevering nog geen afspraak voor herstel.

Het begin was stroef. Ik heb 3x gebeld (vanaf 8.45 uur in de morgen) voordat ik eindelijk laat in de middag werd teruggebeld. Daarna verliep het contact met Corne goed.

Prettige verkoopadviseur, duidelijk en eerlijk in communicatie

Persoonlijke en klantgerichte service. Rick heeft het proces van aankoop en aflevering prima gedaan.