Arie

Dennis was duidelijk en heeft regelmatig contact gehouden over leverdata. Was een prima aflevering. Miste alleen de taart/bos bloemen die er meestal wel bij zit.;

Had graag meer informatie gewild over de acc en cc over mijn auto. Blijkbaar zat het er niet op, dat geeft niet, maar zou dan graag duidelijkere reactie willen of dat überhaupt mogelijk is om... Had graag meer informatie gewild over de acc en cc over mijn auto. Blijkbaar zat het er niet op, dat geeft niet, maar zou dan graag duidelijkere reactie willen of dat überhaupt mogelijk is om later nog in te laten bouwen.

Goede en snelle service. Geven vertrouwen in je aankoop en de ruimte om een beslissing te maken.

Jan Poort

Jurren heeft de aankoop vriendelijk, professioneel en deskundig begeleid

Bo

Zeer goed geholpen gedurende het hele koopproces. Ik werd door Jeffrey steeds goed van updates voorzien waarbij hij goed rekening hield met onze wensen. Bedankt Jeffrey!

Rick

Service en garantie worden goed opgepakt.
Aflevering / inspectie auto goed maar niet helemaal 100 procent.

Nick Huisman

Super contact gehad. Erg fijn en goed geholpen. Zeer fijn om hier zaken mee te doen. Erg blij met onze nieuwe auto!

Verkoop proces gaat prima, duidelijk en snel.
Helaas is er een storing bij onze auto en dan loopt het contact een stuk langzamer wat jammer is.
Dus verkoop gaat snel, maar is er iets...
Verkoop proces gaat prima, duidelijk en snel.
Dus verkoop gaat snel, maar is er iets niet goed dan is het wat minder klant vriendelijk