Robert

Half september 2023 een VW T-ROC gekocht (á €25.000,=) bij Vallei in Duiven... Bij de proefrit ontbraken er twee wielnaafdoppen vd velgen (kan gebeuren, geen probleem). Bij de aflevering zou het geregeld zijn. We leven nu bijna half februari 2024. Nog is het niet geregeld. Omdat het geen originele VW velgen zijn (wat wij niet wisten bij de aankoop) zijn andere doppen niet te krijgen, nou niet helemaal waar, wel goedkope met stickers (dat doe je misschien bij een auto van €500,=!) en gingen we dus niet mee akkoord.

Ook was bij aflevering de auto niet goed schoon, het dashboardkastje was nog erg vies en in de hemel zaten vlekken. Afgesproken dat we dit gelijk met het vervangen vd wieldoppen/velgen zouden regelen, omdat dat dat "snel" geregeld zou worden (dit samen gepland omdat we een eind vd garage af wonen). Maar goed, dit wacht nu dus ook al vijf maanden. En had bovendien helemaal niet nodig geweest als er een goede controle op de schoonmaak zou zijn geweest voor aflevering!
Al vijf maanden wordt ons beloofd dat het geregeld wordt, het ene appje na het andere, dat het zsm geregeld zou worden, dat we andere velgen krijgen etc. etc. Al vijf maanden worden we aan het lijntje gehouden en voelen ons niet serieus genomen. Werkelijk schandalig!

Score voor Vallei Auto groep: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
VW T-Roc