Paul Brugman/ Klusbedrijf P.Brugman

Super

Mick en Helga

Mooie verhalen door de verkoper en argumenten om de in te ruilen auto voor een zo laag mogelijk bedrag in te ruilen. We hebben letterlijk op de mail staan dat Auto Valleigroep deze als Audi Dealer... Mooie verhalen door de verkoper en argumenten om de in te ruilen auto voor een zo laag mogelijk bedrag in te ruilen. We hebben letterlijk op de mail staan dat Auto Valleigroep deze als Audi Dealer niet kon verkopen vanwege een te lage BPM bij import. Tot onze grote verbazing is onze ingeruilde auto toch door Auto Valleigroep verkocht. Dit is domweg asociaal en klantonvriendelijk gedrag dat echt nog wel een staartje gaat krijgen.

Ramy Al Farhat

We hadden gekozen voor het duurste rijaar pakket. Auto was geleverd zonder opgeladen accu (Golf 8 GTE) maar wel geleverd met een volle tank. Ondanks dat die vooraf schoongemaakt bleek te zijn was... We hadden gekozen voor het duurste rijaar pakket. Auto was geleverd zonder opgeladen accu (Golf 8 GTE) maar wel geleverd met een volle tank. Ondanks dat die vooraf schoongemaakt bleek te zijn was het interieur stoffig. Auto had al erg veel steenslag op de motorkap en micro krassen verspreid over de hele auto. Dit kon bij de aankoop niet door ons gezien worden omdat de auto buiten stond en toen er nog geen zonlicht was.

Franklin Overliese

De collega was duidelijk in zijn verhaal.

Aardige mensen. Alleen met de aflevering waren de stoelen nat van de last minute poetsbeurt. Met een natte broek naar huis dus.

Er bleken ook nog wat opties op de auto achteraf te zijn...

Er bleken ook nog wat opties op de auto achteraf te zijn ingebouwd. Dat had ik graag vooraf geweten. Deurverlichting van Ali Express dat is niet wat je verwacht van een Audi Dealer.

Hgm Stoffels

Zeer klantvriendelijk

L.Liebens

Vriendelijk en correct

Heidi

Heel netjes en correct geholpen. Zeer servicegericht en kon al onze vragen beantwoorden.
Netjes afgeleverd en ook later nog contact gezocht of we tevreden waren.

jasper van ginkel. raport cijfer vallei autogroep 10

Is goed en perfect.

Ulrich

We zijn goed geholpen echter is het idee om tot de juiste gezinsauto te komen van ons gekomen. Terug van vakantie was alles geregeld incl. Vrijwaringsbewijs, echt top!