Janssen

Mijn auto is prima. Er waren nog werkzaamheden die hebben geleid tot een maand vertraging in aflevering. Ik had graag gezien dat ik actief geïnformeerd was geworden over verloop, duur en... Mijn auto is prima. Er waren nog werkzaamheden die hebben geleid tot een maand vertraging in aflevering. Ik had graag gezien dat ik actief geïnformeerd was geworden over verloop, duur en oorzaak van vertraging. Auto is mooi afgeleverd maar communicatie was niet best. Ook de uitleg was summier

Geen terugkoppeling op een afleveringsprobleem. Willens en wetens een auto afleveren met een software probleem ( bevestigt door dealer bij ons om de hoek). Stuur moet vervangen worden om allerlei... Geen terugkoppeling op een afleveringsprobleem. Willens en wetens een auto afleveren met een software probleem ( bevestigt door dealer bij ons om de hoek). Stuur moet vervangen worden om allerlei alarmpjes niet meer te laten afgaan. Vanaf aflevering was dit al het geval. Vallei verkoopt mooie modellen, maar de service/kwaliteit is ondermaats.

Bahar Klaver

TOP SERVICE! Ontzettend vriendelijk geholpen, alles keurig en tijdig afgerond!

Jan Heebink

Geen tijd voor aflevering Allemaal veel te gestrest Ook heb ik het idee dat er een beetje dwingend op m’n aangepraat is voor de verkoop van de auto .

Ron

Super Fijn geholpen door Bart uit Veenendaal.
Top service.

Chris

Netjes geregeld goed afgehandeld

Slordig qua begeleiding aangaande navigatie-systeem. Geen Nederlands handleidingsboekje, pas kunnen ophalen bij navraag. Veel gedoe rond informatiesysteem. In principe ben ik van mening dat dit... Slordig qua begeleiding aangaande navigatie-systeem. Geen Nederlands handleidingsboekje, pas kunnen ophalen bij navraag. Veel gedoe rond informatiesysteem. In principe ben ik van mening dat dit standaard aanwezig en gebruiksklaar moet zijn bij aankoop. Ook het verplicht stellen van identificatie via je rijbewijs is een schending op de wet privacy.

Online heb ik een proefrit aangevraagd met een voorstel tot inruiling. Op het moment dat wij in de vestiging waren ging het alleen maar over mijn auto en niet over de occasion waar wij voor kwamen... Online heb ik een proefrit aangevraagd met een voorstel tot inruiling. Op het moment dat wij in de vestiging waren ging het alleen maar over mijn auto en niet over de occasion waar wij voor kwamen kijken. Wij hebben een proefrit gemaakt. Er viel weinig te vertellen door de verkoper over de auto en de gebreken hebben wij zelf maar moeten ontdekken tijdens deze afspraak. Nadien afgesproken dat we de auto wilde kopen waarna we een aantal punten gerepareerd wilde hebben. Dit is gedaan en hier valt niets over te zeggen. Het rente aanbod op de site was lager dan het rente aanbod voor financiering wat we nu betalen. Dit scheelt 1%. Tot op heden ,1 maand na dato aanschaf, nog geen belletje gehad hoe de auto bevalt. We hebben nog geen een bevestiging van de lease gehad dat alles in goede orde is ontvangen en we hebben sommige producten welke ons beloofd en waar we tevens voor betaald hebben niet ontvangen zoals de vallei vouchers, de 130 punts controle en een lakstift op kleur wat ik ronduit schandalig vind!

Al met al service zit er niet in en ik houd mijn hart vast als er dalijk een gebrek aan het voertuig mankeert!

Jan Henk Roerink

Ben uiterst tevreden