UNLP

Felice

Een hele mooie ervaring bij de training EFT. De oefeningen werden doorlopen met een lach en een traan. Ik ging naar huis met concrete handvatten voor mijzelf en om toe te kunnen passen op andere.... Een hele mooie ervaring bij de training EFT. De oefeningen werden doorlopen met een lach en een traan. Ik ging naar huis met concrete handvatten voor mijzelf en om toe te kunnen passen op andere. Bedankt!

Mijn eerste ervaring met UNLP is voor wat betreft de inhoud van de cursus en de overdracht door de trainers ruim voldoende. Ik heb de groep als te groot ervaren ( ca. 40 pp? en daarbij ook nog een... Mijn eerste ervaring met UNLP is voor wat betreft de inhoud van de cursus en de overdracht door de trainers ruim voldoende. Ik heb de groep als te groot ervaren ( ca. 40 pp? en daarbij ook nog een aantal ‘hulp trainers’). In het (mooie oude) gebouw waren een aantal cursussen tegelijkertijd bezig. Het was daardoor erg druk. De locatie zelf is overigens wel erg sfeervol ingericht.

De trainer was top, heel blij dat ik dit heb mogen doen!

Uitstekende docenten, prima training, mooie locatie!

Christine ten Kate

Een heel groot cadeau voor mezelf was deze fijne opleiding bij UNLP. Op de prachtige locatie Boekesteyn, gelegen in de bossen, met lekkere lunch, kruidenthee en koffie. Tijd voor rust en reflectie.... Een heel groot cadeau voor mezelf was deze fijne opleiding bij UNLP. Op de prachtige locatie Boekesteyn, gelegen in de bossen, met lekkere lunch, kruidenthee en koffie. Tijd voor rust en reflectie. Het was dan ook een bijzondere reis vooral naar binnen. Heel veel geleerd, vooral ook van de trainers (Alex en Mirjam). Echt een fantastisch duo met zoveel kennis en kunde. Het voelde als een warm bad.

Shanna Van der Water

Mirjam is een hele fijne trainer. Ze traint met passie, liefde, deelt veel kennis en ook persoonlijke ervaringen. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Er was altijd ruimte voor wat er op dat moment... Mirjam is een hele fijne trainer. Ze traint met passie, liefde, deelt veel kennis en ook persoonlijke ervaringen. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Er was altijd ruimte voor wat er op dat moment kwam. Ze is een toppertje.

Kimberley van Dord

Wat een mooie reis was dit! De trainers Alex en Miriam zijn het dreamteam die dit mede mogelijk hebben gemaakt. Zoveel over mezelf geleerd en zoveel meer rust in mijn lijf. Ik voel me... Wat een mooie reis was dit! De trainers Alex en Miriam zijn het dreamteam die dit mede mogelijk hebben gemaakt. Zoveel over mezelf geleerd en zoveel meer rust in mijn lijf. Ik voel me zelfverzekerder en happy dan ooit :) Echt een aanrader als je al je shit wilt opruimen en jezelf beter wilt leren kennen en groeien! Elke euro waard :)

Zoveel inzichten gekregen en zoveel geleerd. Top ervaring!

Anouk Sonnemans

Ik was door het Droom-Leef-Geniet-event al gegrepen door het enthousiasme van Marcel & Vincent. Maar ook alle coaches en andere medewerkers straalden dat enthousiasme uit.
Ik heb veel...
Ik heb veel geleerd en nieuwe inzichten opgedaan tijdens de basisopleiding Familieopstellingen en dat smaakt naar meer.