UNLP

Maartje

Heb je interesse in de mens en het brein en alles daar tussen is de NLP practitioner opleiding absoluut een hele mooie en waardevolle start van je reis. Mij heeft het veel inzichten gebracht en dit... Heb je interesse in de mens en het brein en alles daar tussen is de NLP practitioner opleiding absoluut een hele mooie en waardevolle start van je reis. Mij heeft het veel inzichten gebracht en dit smaakt absoluut naar meer!

Nikki

Een fantastische reis, met behulp van de trainers en de andere deelnemers. Zeer waardevol en een mooi cadeau om de opgedane kennis mee te mogen nemen

Kundige organisatie die op een leuke en toegankelijke wijze mij kennis heeft laten maken met de basisbeginselen van NLP.

Gemma Berg

Met een heleboel ‘Aha’ en soms wel magische momenten, kijk ik terug op een hele byzondere tijd. Lief en leed delen heeft nog niet eerder zo veilig gevoeld. Met een rugzak vol mooie... Met een heleboel ‘Aha’ en soms wel magische momenten, kijk ik terug op een hele byzondere tijd. Lief en leed delen heeft nog niet eerder zo veilig gevoeld. Met een rugzak vol mooie herinneringen en een potje kennis ben ik een rijker mens geworden!

Goede ervaring, als je met NLP wil beginnen of verder gaan is UNLP een goede keuze

Wat een ontzettende mooie ervaring is deze reis geweest. Ik heb zoveel geleerd. Gehuild en gelachen. Echt een grote transformatie.

Martijn Verhoef

Goed en deskundig instituut met goede trainers en een aansprekende manier van trainen.

De inhoud van de lunch kan nog verder geprofessionaliseerd worden als kers op de taart

Goede ervaring

Michael Schuurman

Professionals, trainers zijn zeer deskundig

Cindy

Ik sta dankzij NLP sterker in het leven!