UNLP

Mariëlle

Fijne mensen. Fijne ervaring. Veilige omgeving. Plek voor ontwikkeling & groei.

Fijn dat het geen grote groep was. Heel veel informatie in 15 dagen.

Conny

Nu mijn dochters jongvolwassen zijn, voelde ik de sterke behoefte om meer ruimte in te nemen en iets moois voor mezelf te doen. Een NLP training volgen was een lang gekoesterde wens. Ik heb veel... Nu mijn dochters jongvolwassen zijn, voelde ik de sterke behoefte om meer ruimte in te nemen en iets moois voor mezelf te doen. Een NLP training volgen was een lang gekoesterde wens. Ik heb veel boeken gelezen over persoonlijke ontwikkeling. Met lezen kan je zeker stapjes zetten maar met een training in een groep zet je pas de echte grote stappen. Van denken naar voelen en van hoofd naar hart en buik. Een geweldige NLP-reis met fantastische trainers en deelnemers.

Fijne vriendelijke communicatie, zowel via de mail als op de training

M.J.

Een verrijking en inzichten. Had het niet willen missen

Jan-Willem

Zeer goede kwalitatieve opleiding. Zeer ervaren en kundige trainer. Veilige omgeving.

Veel inzichten en tools technieken

Mijn ervaring is goed. Nieuwe heldere inzichten ontdekkt. Meer over mezelf ontdekt n zowel wat ik al heb en waar ik nog aan moet gaan werken.

Een opleiding die gedragen werd door een geweldige trainer, met alle ruimte voor zelfontwikkeling en verbinding met de andere deelnemers