UNLP

De Haan

Wat een mooie ervaring! Werken aan verbinding met anderen en verbinding met jezelf. Alle handvaten om je eigen toekomst richting te geven. Ik zou het echt aanraden om de training bij Sylvia te volgen

Bart Klein Holte

Zeer leerzame ervaring, veel gehad aan de groep en trainer.
Ik heb met de cursus veel uit mijn verleden kunnen ombuigen naar iets positiefs.
Hierdoor sta ik sterker en zelfverzekerder in...
Zeer leerzame ervaring, veel gehad aan de groep en trainer.
Hierdoor sta ik sterker en zelfverzekerder in het leven, daardoor ben ik ook vrolijker en communicatief sterker geworden!
Deze cursus leert mij veel over andere mensen maar ook over mijzelf.

Hester Hare majesteit

Het was een mooi en waardevol avontuur. Ik heb veel over mezelf geleerd en hoe ik dingen anders kan doen. Heb genoten van de ondersteuning van de groep.
Goed spul dit!

Mathieu Caudron

Bijzonder om mooie inzichten te krijgen in eigen gevoel, doen en denken. Een aanrader voor een ieder die zich meer wil verdiepen in zichzelf om makkelijker door het leven te gaan.

S S

Blij met deze waardevolle lihechanging NLP opleiding. Veel onbewuste processen zijn bewust geworden waardoor ik meer de leiding in mijn leven ben gaan nemen. Benieuwd wat mij nog meer gaat... Blij met deze waardevolle lihechanging NLP opleiding. Veel onbewuste processen zijn bewust geworden waardoor ik meer de leiding in mijn leven ben gaan nemen. Benieuwd wat mij nog meer gaat brengen.

trainings ruimte mag groter, waardoor oefeningen beter uitgevoerd kan worden.

De opleiding heeft verdiepingen die mij weinig aanspreken. Sommige onderwerpen verdienen meer aandacht. Oefeningen zijn vaak onduidelijk

Volg deze training niet als je jezelf niet wil openstellen, meer over jezelf wil leren en obstakels in je denkpatronen wil aanpakken…

Karin Lalleman

Wat was dit een geweldige ervaring! Erg veel geleerd over mezelf en over NLP. Onno is een zeer prettige trainer met veel kennis en kunde het trainersvak beheerst en daarnaast goed kan de stof kan... Wat was dit een geweldige ervaring! Erg veel geleerd over mezelf en over NLP. Onno is een zeer prettige trainer met veel kennis en kunde het trainersvak beheerst en daarnaast goed kan de stof kan overbrengen aan de deelnemers. Ik zou een ieder de NLP practitioner gunnen! Het is een mooie tool om mee te krijgen en daarnaast erg goed voor je zelfontwikkeling!

Cynthia Van Kordelaar

15 zeer leerzame dagen die mij elke dag weer helpen om te genieten en de mooie dingen in mezelf te zien. Ik zou het iedereen gunnen om deze ervaring op te doen.

Marjolein

Prima opleiding