UNLP

Ik had er hoge verwachtingen van, qua organisatie viel het me tegen. Gelukkig was het een goede trainer, dat heeft het me doen door laten zetten anders was ik er gelijk in het begin al mee gestopt.

Erik Frasa

Wat een geweldige opleiding zeg. Het was een mooie reis waarin ik mezelf beter heb leren kennen. Dit dankzij de veilige omgeving die door Alex, Mirjam en natuurlijk onze fantastische groep met... Wat een geweldige opleiding zeg. Het was een mooie reis waarin ik mezelf beter heb leren kennen. Dit dankzij de veilige omgeving die door Alex, Mirjam en natuurlijk onze fantastische groep met leukerds mogelijk is gemaakt

Shanna Van der Water

Ik ben vol nieuwsgierigheid gestart met de NLP practitioner. Van een vriendin hoorde ik al goede verhalen over Alex, maar hij heeft deze meer dan overtroffen. Alex traint met zo veel liefde, passie... Ik ben vol nieuwsgierigheid gestart met de NLP practitioner. Van een vriendin hoorde ik al goede verhalen over Alex, maar hij heeft deze meer dan overtroffen. Alex traint met zo veel liefde, passie en humor. De manier waarop hij invulling geeft aan het open frame en inspeelt op de behoeftes van anderen vind ik fascinerend. Ik ben hem ontzettend dankbaar voor de inzichten die hij mij heeft gegeven en de groei die ik mocht doormaken. NLP is het mooiste cadeau wat ik mezelf heb gegeven. Ik ben zelfs met de masteropleiding begonnen die ook door Alex (en Daniëlle) wordt gegeven. Ik kijk ernaar uit om nog meer van hem te leren.

Felice

Een hele mooie ervaring bij de training EFT. De oefeningen werden doorlopen met een lach en een traan. Ik ging naar huis met concrete handvatten voor mijzelf en om toe te kunnen passen op andere.... Een hele mooie ervaring bij de training EFT. De oefeningen werden doorlopen met een lach en een traan. Ik ging naar huis met concrete handvatten voor mijzelf en om toe te kunnen passen op andere. Bedankt!

Mijn eerste ervaring met UNLP is voor wat betreft de inhoud van de cursus en de overdracht door de trainers ruim voldoende. Ik heb de groep als te groot ervaren ( ca. 40 pp? en daarbij ook nog een... Mijn eerste ervaring met UNLP is voor wat betreft de inhoud van de cursus en de overdracht door de trainers ruim voldoende. Ik heb de groep als te groot ervaren ( ca. 40 pp? en daarbij ook nog een aantal ‘hulp trainers’). In het (mooie oude) gebouw waren een aantal cursussen tegelijkertijd bezig. Het was daardoor erg druk. De locatie zelf is overigens wel erg sfeervol ingericht.

De trainer was top, heel blij dat ik dit heb mogen doen!

Uitstekende docenten, prima training, mooie locatie!

Christine ten Kate

Een heel groot cadeau voor mezelf was deze fijne opleiding bij UNLP. Op de prachtige locatie Boekesteyn, gelegen in de bossen, met lekkere lunch, kruidenthee en koffie. Tijd voor rust en reflectie.... Een heel groot cadeau voor mezelf was deze fijne opleiding bij UNLP. Op de prachtige locatie Boekesteyn, gelegen in de bossen, met lekkere lunch, kruidenthee en koffie. Tijd voor rust en reflectie. Het was dan ook een bijzondere reis vooral naar binnen. Heel veel geleerd, vooral ook van de trainers (Alex en Mirjam). Echt een fantastisch duo met zoveel kennis en kunde. Het voelde als een warm bad.

Shanna Van der Water

Mirjam is een hele fijne trainer. Ze traint met passie, liefde, deelt veel kennis en ook persoonlijke ervaringen. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Er was altijd ruimte voor wat er op dat moment... Mirjam is een hele fijne trainer. Ze traint met passie, liefde, deelt veel kennis en ook persoonlijke ervaringen. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Er was altijd ruimte voor wat er op dat moment kwam. Ze is een toppertje.