UNLP

UNLP is voor mij een gevoel van thuiskomen. Deskundigheid op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en daarnaast ook een heel warm bad van fijne like minded people waar alles er kan zijn; van... UNLP is voor mij een gevoel van thuiskomen. Deskundigheid op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en daarnaast ook een heel warm bad van fijne like minded people waar alles er kan zijn; van plezier tot verdriet tot angst tot kwetsbaarheid

Mijn ervaring met UNLP is positief. Ik heb veel mogen leren van de trainer en vooral ook van de groep. Ik ben gemotiveerd om de informatie toe te passen binnen mijn praktijk.

Algemene ervaring met UNLP was prima!

Fijne trainers en kundig. Er was een goede sfeer tijdens de training en de lokatie in RDam was erg prettig. Kennis opgedaan die ik direct kan toepassen.

Een fijne organisatie met top trainers.

Gijs

Fijn en belangrijk dat alles gericht is op een sfeer van positieve ontwikkeling

Thea

Ik vind UNLP een buitengewoon prettig opleidingsinstituut. Er is ruimte en tijd genoeg om vragen te stellen, te oefenen en de stof goed tot je nemen en te oefenen.
Ik hoop in de toekomst...
Ik hoop in de toekomst absoluut nog meer opleidingen daar te volgen.

Enthousiast en kundig