Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Radha A

Wist niet wat ik moest verwachten van een uitvaartstoet, maar alles is super goed verlopen!

Chailesh Sewmar

We zijn echt super geholpen door Kieran!! Ik zou iedereen jullie uitvaartzorg aanbevelen

M.Basant

Vlgs was prima alles perfect afgelopen

Cliften Jhagroe

Wij zijn goed begeleid en ontzorgd en daar gaat het om in deze situaties.

Hans Onstein

Fijn en vertrouwd

S. Soerahi

1 woord"perfect"

Bob Punwasi

Zeer correct, luistert goed, denkt mee en zeer hulpvaardig.
Zeer correct, luistert goed, denkt mee en zeer hulpvaardig.
In een moeilijke periode waarbij je zelf niet met je hoofd bij al het geregel wilt zitten, is Uitvaartzorg Uniek een zeer goede partij die jou alle zorg vanaf het eerste contact na het overlijden tot de uitvaart uit handen kan nemen.

Zeer prettig.

Je kunt een uitvaart maar één keer goed doen en dan is Kiran zeer aan te raden. Steun en toeverlaat voor families tijdens de altijd moeilijke periode. Alles is in de puntjes verzorgd en hij neemt... Je kunt een uitvaart maar één keer goed doen en dan is Kiran zeer aan te raden. Steun en toeverlaat voor families tijdens de altijd moeilijke periode. Alles is in de puntjes verzorgd en hij neemt alle tijd voor de familie om precies te doen wat de familie graag wil. Helder en transparant.