Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Ramcharan - Sewradj

Kiran, bedankt voor uw steun, goede zorgen en top service bij het regelen van de uitvaart van onze moeder. Het was bijzonder, mooi en plechtig. U heeft geduld gehad, geluisterd naar onze wensen en... Kiran, bedankt voor uw steun, goede zorgen en top service bij het regelen van de uitvaart van onze moeder. Het was bijzonder, mooi en plechtig. U heeft geduld gehad, geluisterd naar onze wensen en met ons meegedacht.

Een ding is zeker, de recensies liegen er niet om. Wij zijn blij dat we de uitvaart aan u hebben toevertrouwd!

Yogeeta de Ruiter - Autar

Kiren is meelevend, meedenkend en zoals zijn bedrijf heet uniek....hij is echt goed in zijn werk en hij heeft alles op orde en op en top verzorgd voor mijn man, Maurice. Hij heeft mij met alles op... Kiren is meelevend, meedenkend en zoals zijn bedrijf heet uniek....hij is echt goed in zijn werk en hij heeft alles op orde en op en top verzorgd voor mijn man, Maurice. Hij heeft mij met alles op de hoogte gehouden en zelfs mijn speech voorgedragen want dat kon ik echt niet . Veel lof ontvangen over hem van mijn schoon en eigen familie heel erg bedankt Kiren, wil je alleen zien op een feestje ofzo maar niet binnenkort hoor .....voorlopig ff niet.

T. Premraj

Kiran is een rustige en zeer beheerste man. Hij neemt je bijna alles, wat nodig is voor de crematie uit handen. Zijn ideeën en adviezen passen goed in het geheel en hij is flexibel in het uitvoeren... Kiran is een rustige en zeer beheerste man. Hij neemt je bijna alles, wat nodig is voor de crematie uit handen. Zijn ideeën en adviezen passen goed in het geheel en hij is flexibel in het uitvoeren van persoonlijke wensen. Wij voelden ons trots door de mooie manier waarop hij onze broer begeleidt heeft. Kiran bedankt.

Carla Cecchetto

Een hele mooie rustige manier van alles doorspreken luister goed naar je en Kiran is echt een topper hij spreekt heel mooi

Rishi Santokhi

Kiran is zeer professioneel, uitermate betrokken en empathisch. Hij organiseert het geheel voortreffelijk en houdt voortdurend het persoonlijk contact. Van het eerste contact tot en met de afronding... Kiran is zeer professioneel, uitermate betrokken en empathisch. Hij organiseert het geheel voortreffelijk en houdt voortdurend het persoonlijk contact. Van het eerste contact tot en met de afronding heeft Kiran het uitstekend geregeld.

Tri

We zijn content met Kiran Kesharie

Fam R. NP

Correct, gedreven, empathisch, ondanks drukte alles top geregeld

Peggy Peerkhan- Gill’Ard

Alles gegaan naar wens, uitstekend!

Patricia Jagernath

Kiran,we hebben er geen woorden voor hoe goed jij ons hebt geholpen.Alles nam jij voor ons uit handen en gaf ons ideeën aan waar wij door ons verdriet niet aan konden denken.Ons grootste... Kiran,we hebben er geen woorden voor hoe goed jij ons hebt geholpen.Alles nam jij voor ons uit handen en gaf ons ideeën aan waar wij door ons verdriet niet aan konden denken.Ons grootste complimenten en dank dank uit ons hart.

H. Demkes

De uitvaart was zeer goed verzorgd en alle afspraken verliepen zeer soepel en er was voldoende ruimte voor persoonlijke wensen.