Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Sunaina Khieroe

Uitvaartzorg Uniek, is een professionele organisatie die ons goed heeft begeleid en alle zorg uit handen heeft genomen.

Dinish Chigharoe

Vanaf dag 1 tot op de puntjes top geregeld. Het meedenken en medeleven en zorgdragen voor een mooi ceremonie is uitmuntend. Bedankt.

Fam. Dinmohamed

Kiran heeft ons enorm fijn en goed geholpen bij het moeilijke afscheid van onze lieve man, vader, schoonvader en opa .
Hij dacht mee en probeerde zo goed mogelijk aan onze wensen te voldoen....
Hij dacht mee en probeerde zo goed mogelijk aan onze wensen te voldoen. Alles was duidelijk en overzichtelijk.
Kiran Kesharie begeleiding beveel ik van harte aan !!!!!

Ann- Awadh-Binda

Bijzonder en fijn.

Autar

Zowel Kiran als zijn stagiaire hebben uitstekend werk verricht en de lasten van onze familie overgenomen. Ze hebben ons begeleidt, geholpen, geadviseerd en gesteund bij het verlies van onze... Zowel Kiran als zijn stagiaire hebben uitstekend werk verricht en de lasten van onze familie overgenomen. Ze hebben ons begeleidt, geholpen, geadviseerd en gesteund bij het verlies van onze dierbare. Ik raad een ieder hen aan.

J verbruggen

Wordt met veel aandacht naar je wensen geluisterd en met respect behandeld

Subhas

Vriendelijk.attent.kent zijn vak

Rochan

Uitstekende service.

Uitstekende service.

De uitvaart was zeer netjes geregeld en de communicatie verliep ook uitstekend. Alle vragen die je hebt worden goed en snel beantwoord en je wordt stap voor stap begeleid door het hele proces. De uitvaart is precies verlopen zoals gewenst was. Al met al is een geweldige dienst geleverd door Uniek en zou ik deze aanraden voor iedereen.

Fam. Gajapersad-Jairam

Professionele zorg en altijd bereikbaar.

Fam. Ganpat

Kiran heeft ons voortvarend, zorgvuldig, respectvol en met kennis van zaken ontzorgd bij het regelen van de uitvaart van onze broer die plotseling is komen te overlijden. De assistentie van Kiran... Kiran heeft ons voortvarend, zorgvuldig, respectvol en met kennis van zaken ontzorgd bij het regelen van de uitvaart van onze broer die plotseling is komen te overlijden. De assistentie van Kiran bij de lijkbewassing hebben we ook als waardevol beschouwd. De algehele dienstverlening van Kiran is professioneel met een laagdrempelige en persoonlijke benadering.