Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Lalita Ajodhia

Heel erg medelevend en begripvol.

Fam Piarelall

Professioneel, integer, respectvol.
Neemt veel werk uithanden en denkt mee.

Soedhoe / Parmanand

Heel goed voorgelicht -begeleid en afgehandeld tot in details

Familie Shantiprekash - Matabadal

Afgelopen mei 2021 is onze dochtertje van 2 dagen oud overleden. Een hele emotionele gebeurtenis, waarbij Kiran voor ons als een rots in de branding is geweest. Hij was heel begripvol, adequaat,... Afgelopen mei 2021 is onze dochtertje van 2 dagen oud overleden. Een hele emotionele gebeurtenis, waarbij Kiran voor ons als een rots in de branding is geweest. Hij was heel begripvol, adequaat, secuur en had een goede dosis geduld. De persoonlijke en warme aanpak heeft ervoor gezorgd dat wij op een fijne en liefdevolle manier afscheid hebben kunnen nemen van onze dochter. We zijn Kiran en daarmee Uitvaartzorg Uniek enorm dankbaar.

Lakhai

Het was op en top goed geregeld.

Erwin

De beste! Neemt alles uit handen om rustig afscheid te nemen

Priya Moelchand

Erg professioneel. De manier waarop Kiran spreekt en alles regelt is erg rustgevend. Hij is erg begripvol. Ik zou achteraf geen andere uitvaartverzorger gekozen hebben.

Vishaal

Kiran houdt tijdens de uitvaart goed de regie en laat niets aan het toeval over. Alles werd tot in de puntjes verzorgd. Hij kent de Hindoerituelen en ondersteunt de betrokken nabestaanden hierbij.

Boyke Bishesar (Alkmaar)

Kiran is zeer ervaren en weet waar hij over praat, hij is super relax en neemt je alle zorgen uit handen. In de moeilijke periode is hij echt een steun voor de familie. Wij zijn super trots op hem... Kiran is zeer ervaren en weet waar hij over praat, hij is super relax en neemt je alle zorgen uit handen. In de moeilijke periode is hij echt een steun voor de familie. Wij zijn super trots op hem en zijn hem zeer dankbaar dat hij het zo goed had geregeld. Hij is echt een aanrader. Heads-off Kiran, jou uitvaartverzorging is echt UNIEK.

Chan Prahladsingh

Ik ken hem niet echt maar veel goed over hem en hem werkt wat hij doet heel goed dat goed teken .