Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Jimmy

Met Koran voelt het prettig te werken

mahabier

Doet zijn werk heel goed

Edith Valies

Kiran heeft ons alle werk uit handen genomen. Daarbij is hij een aangename persoon om mee te werken.

Shantie Ramharakh

Professioneel, vriendelijk en oog voor detail
Professioneel, vriendelijk en oog voor detail
Kiran heeft ons vanaf het begin op een prettige manier bijgestaan. In Corona-tijd kan veel niet, maar Kiran heeft echt meegedacht en geprobeerd om al onze wensen te honoreren. Met ook de nodige aandacht voor details, zoals het branden van evenveel kaarsen als de levensjaren van de overledene. Deze kleine dingen maken het verschil. Bedankt Kiran!

Kiran en zijn vrouw zijn is echt respectvol. Hij,heeft een hart van goud en betrouwbaar is hij en uniek!

Vidjai

We hebben binnen een jaar tijd afscheid moeten nemen van 2 dierbaren. Op een gepaste manier en de wijze waarop we hen hebben kunnen eren heeft vorm gekregen door de persoonlijke aandacht en... We hebben binnen een jaar tijd afscheid moeten nemen van 2 dierbaren. Op een gepaste manier en de wijze waarop we hen hebben kunnen eren heeft vorm gekregen door de persoonlijke aandacht en invulling door Kiran die je volledig ontzorgt gedurende het gehele proces.

IK heb het als prettig ervaren.

Prim Mahabir uit Hoogvliet/Rotterdam

Wij zijn zeer tevreden over de communicatie, begeleiding en zorg van dhr Kiran bij het overlijden, afscheid volgens de Hindoestaanse Arya Samaj ceremoniën en crematie van onze vader. Hij heeft ons... Wij zijn zeer tevreden over de communicatie, begeleiding en zorg van dhr Kiran bij het overlijden, afscheid volgens de Hindoestaanse Arya Samaj ceremoniën en crematie van onze vader. Hij heeft ons vanaf het begin met raad en daad bijgestaan. Woorden schieten ons tekort om hem hiervoor te bedanken.

Yordy Jansen

Onze ervaring met Uniek was zeer positief, het was op korte termijn erg netjes geregeld. We willen vooral complimenten geven aan Kiran Kesharie, hij was zeer professioneel en het voelde direct... Onze ervaring met Uniek was zeer positief, het was op korte termijn erg netjes geregeld. We willen vooral complimenten geven aan Kiran Kesharie, hij was zeer professioneel en het voelde direct vertrouwd.