Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Vinod Ramlakhan

Wanneer een dierbare overlijdt komt er veel ineens op je af, hoe goed je ook denkt dat je voorbereid bent. De rust die Uitvaartzorg Uniek, in de persoon van Kiran, uitstraalt en meeneemt in het... Wanneer een dierbare overlijdt komt er veel ineens op je af, hoe goed je ook denkt dat je voorbereid bent. De rust die Uitvaartzorg Uniek, in de persoon van Kiran, uitstraalt en meeneemt in het proces heeft er voor zorggedragen dat onze uitvaart tot in de puntjes goed verlopen is.

Reshma

Tot in de puntjes netjes verzorgd. Dank daarvoor.

Mangre

Kiran dank voor alles wat je hebt gedaan voor Djieta. we hadden geen betere keus kunnen maken. nogmaals DANK!!!!!

Ricardo Ritoe

Super goed gedaan Kiran.
Super goed gedaan Kiran.
We hadden een goede klik. Je begreep ons goed en luisterde goed naar onze wensen. Kiran heeft alles zoals besproken uitgevoerd bij de rouwdiensten en crematie. Wij heeft ons echt een goed gevoel gegeven tijdens alle dagen.
Net als of hij tot een van onze naasten behoorde. Dank Kiran??.
Groeten Ricardo Ritoe

Anuradha

Kiran denkt heel erg mee en is pro actief. Hij ontzorgt je op alle mogelijke gebieden. Heel fijn, want op het moment dat je je dierbare bent verloren kan je alle hulp gebruiken. Daarnaast was Kiran... Kiran denkt heel erg mee en is pro actief. Hij ontzorgt je op alle mogelijke gebieden. Heel fijn, want op het moment dat je je dierbare bent verloren kan je alle hulp gebruiken. Daarnaast was Kiran dag en nacht bereikbaar. Ik beveel hem zeker aan! Twijfel niet langer, je krijgt echt waar voor je geld!

R.Rambaran Mishre Changoe

Alles ging goed, geef nooit de regie uit handen. Welke pandit het ook mag zijn.

Alles was uitstekend!

Fam. Gajadin

Begripvol, kalm, geduldig, beleefd en goed voorbereid. Komt professioneel over. Goed empathisch vermogen en zakelijk wanneer nodig.

T. Ramadhin (Shandra)

Zeer respectvol! Kiran heeft zich verdiept in het leven van de overledene en zijn naasten zodat de uitvaart als warm en persoonlijk is ervaren. Grote steun voor de familie en hij heeft gedurende de... Zeer respectvol! Kiran heeft zich verdiept in het leven van de overledene en zijn naasten zodat de uitvaart als warm en persoonlijk is ervaren. Grote steun voor de familie en hij heeft gedurende de hele periode en daarna klaar gestaan voor ons.