Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Charita Lachman-SankerSing

Kiran heeft al onze wensen in acht genomen en de uitvaart tot in de puntjes voor ons geregeld. Aan alles was gedacht en aan zoveel meer dan wij hadden verwacht. De begeleiding van Kiran was zeer... Kiran heeft al onze wensen in acht genomen en de uitvaart tot in de puntjes voor ons geregeld. Aan alles was gedacht en aan zoveel meer dan wij hadden verwacht. De begeleiding van Kiran was zeer prettig. Hij heeft er voor gezorgd dat wij op een rustige en vredige manier afscheid hebben kunnen nemen. Daar zijn wij hem altijd dankbaar voor.

Santusha Mohan-Sobnath

Kiran heeft echt een luisterend oor. Hij heeft alles tot in de puntje perfect verzorgd. Ik zal een ieder die ondersteuning nodig heeft bij het verliezen van een dierbare Kiran aanbevelen. Als je... Kiran heeft echt een luisterend oor. Hij heeft alles tot in de puntje perfect verzorgd. Ik zal een ieder die ondersteuning nodig heeft bij het verliezen van een dierbare Kiran aanbevelen. Als je kiest voor Kiran heeft u en uw familie helemaal geen omkijk. Hij geeft de juisten adviezen en denkt heel goed mee. Kortom wij zijn hem erg dankbaar voor wat hij voor ons heeft gedaan.

Rita Sodimedjo Tirtosentono

Kiran, je bent niet alleen een uitvaartverzorger maar je bent ook medelevend,je bent persoonlijk betrokken. Voor mij was dat 7 jaar geleden en nu mijn mama. Kiran je doet het uitstekend. Ik zou... Kiran, je bent niet alleen een uitvaartverzorger maar je bent ook medelevend,je bent persoonlijk betrokken. Voor mij was dat 7 jaar geleden en nu mijn mama. Kiran je doet het uitstekend. Ik zou iedereen aanraden. 1 ding weet ik wel mijn uitvaart staat vast bij kiran. Omdat ik uit ervaring spreekt hoe hij te werk gaat. Uitstekend. Kiran bedankt voor toen en nu. Rita Sodimedjo Tirtosentono. Ga zo door??

Pt Raj Lachhunsing

Empathisch, professioneel en goed verzorgd

Toekomst Bewindvoeringen

Een top bedrijf die alles uit handen neemt.

Salarbaks /SITARAM

Ik kan geen betere uitvaartverzorger bedenken. Alles werd door dhr. Kesari tot in de kleinste details geregeld. Wij zijn hem heel erg dankbaar voor alles.

Ramsaransing

De rust en ervaring wat Kiran aan je geeft is fantastisch

R. Dasrath

Zeer correct en tot in de puntjes oog voor detail. Het was een zeer prettige samenwerking en vooral perfect uitgevoerd zoals we hadden verwacht en meer....

Gianni Debipersad

Respectvol, meedenkend, flexibel