Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
Hoe heeft u het contact met Kiran Kesharie ervaren?
9.8/10

Kavita

Kiran was in 1 woord geweldig! Kon heel makkelijk en open met hem praten. Dacht goed mee, was duidelijk in antwoorden en kosten. Kan hem zeker aanbevelen!

Sharda Jokhan-Kalloe

Kiran heeft in de lockdown al het mogelijke gedaan om de uitvaart van mijn vader perfect te organiseren. Kiran kenmerkt zich in geduld, begrip en denken in oplossingen. Een zeer professioneel en... Kiran heeft in de lockdown al het mogelijke gedaan om de uitvaart van mijn vader perfect te organiseren. Kiran kenmerkt zich in geduld, begrip en denken in oplossingen. Een zeer professioneel en kundig man die ook alle tijd neemt voor de nazorg. Ik kan Kiran van harte aanbevelen!

Greg Kromosoeto

Zeer menselijk en betrokken ondernemer. Wij hebben al onze wensen kunnen bespreken en Kiran stond meteen klaar. Helaas al drie uitvaarten moeten plannen, maar allemaal zeer waardig en volledig... Zeer menselijk en betrokken ondernemer. Wij hebben al onze wensen kunnen bespreken en Kiran stond meteen klaar. Helaas al drie uitvaarten moeten plannen, maar allemaal zeer waardig en volledig ontzorgd.

Fam. S. Soekhoe

Woorden schieten tekort om de ervaringen met Kiran te beschrijven. Hij was er voor ons. Nam ons al het werk uit handen. Adviseerde ons over alles. Droeg ideeën aan. Hij doet zijn naam (Uniek) eer... Woorden schieten tekort om de ervaringen met Kiran te beschrijven. Hij was er voor ons. Nam ons al het werk uit handen. Adviseerde ons over alles. Droeg ideeën aan. Hij doet zijn naam (Uniek) eer aan. De voorbereidingen, de ceremonie zelf en de nazorg. Aan alles werd gedacht. Wij kunnen Uitvaartzorg Uniek aan een ieder aanbevelen. Op het moment dat je het als mens het moeilijkst hebt, stond hij als een rots in de branding klaar om ons op te vangen. Wat hij voor ons heeft gedaan kan ik met geen mogelijkheid in een paar woorden beschrijven….Uniek gewoon…!!!🙏🏽

Wilma Brouwer Kuiper

Super. Alles rustig keurig, kyran twee x meegemaakt. Zal, klinkt gek bij de volgende uitvaart Kyran weer benaderen.

Fam. Mangroe

Prettig , ongedwongen , keurig conform afspraak.

Angela Bhoelai

Wij heel goed begeleid door Kiran en de nazorg die onze moeder heeft gehad super dankbaar. Tot de laatste dag zijn we Kiran goed begeleid dankjewel daar voor.

Sakun Mangal

Kiran, je hebt ons goed ondersteund, begeleid in deze moeilijke situatie.
Je bent professioneel, rustig, goed georganiseerd en zo respectvol.
Bedankt voor alles, ook namens de familie.

Anita Ramsaroep

Afgelopen februari is mijn oom overleden. Eenemotionele gebeurtenis, waarbij Kiran de meeste zorg uit onze handen heeft genomen. Hij was heel begripvol, adequaat, secuur en had een goede dosis... Afgelopen februari is mijn oom overleden. Eenemotionele gebeurtenis, waarbij Kiran de meeste zorg uit onze handen heeft genomen. Hij was heel begripvol, adequaat, secuur en had een goede dosis geduld. De persoonlijke en warme aanpak heeft ervoor gezorgd dat wij op een fijne en gepaste wijze afscheid hebben kunnen nemen van onze Oom. Enorme dankbaarheid aan Kiran en aan zijn team om dit moment zo goed mogelijk te begeleiden. Dankjewel!

Sunaina Khieroe

Uitvaartzorg Uniek, is professioneel en neemt alle zorg uit handen. Alles werd naar wens geregeld en begeleid tot het eind.