Hans van der Wal

Duidelijke site.
Goede afspraak over de levering.
Nette chauffeur die de levering samen nog naloopt.
Prima kwaliteit van geleverde bestelling

Voor mij geen verbeterpunten

Duidelijke afspraak over leverprocedure.

Geleverde bestelling van prima kwaliteit

PSO

Naar volle tevredenheid afgehandeld.
Materiaal royaal aan de maat!

Kurt

Heel snelle levering
Materiaal is top

Mooi verpakt

Ron

Ervaring is goed.

Colette Rutjes

Fout geleverd en beschadigd geleverd. Prima opgelost, althans de bevestiging is binnen dat het wordt nagezonden. Betreft 3 zaken.

in 1 x correct en heel leveren is natuurlijk het beste, maar ik kan me voorstellen dat dit niet altijd lukt. Deel bestelling daardoor te laat.

Service

Joep Brunsveld

Prima, duidelijke communicatie over de levering

Het afhalen kan efficienter. Er waren diverse klanten vóór mij die jullie van goed advies hebben voorzien. Goed dat jullie daar tijd voor maken. Gevolg was wel dat je met afhalen zo'n dikke 10... Het afhalen kan efficienter. Er waren diverse klanten vóór mij die jullie van goed advies hebben voorzien. Goed dat jullie daar tijd voor maken. Gevolg was wel dat je met afhalen zo'n dikke 10 minuten moet wachten. Ik zou daarin een splitsing maken bij de balie: Afhalen en andere zaken. Dan kan het veel sneller. Verder wordt aan de balie gewezen dat je "achter" moet zijn, maar heel duidelijk is dat niet. Zou beter aangegeven kunnen worden Het is ook onduidelijk wie je dan aan moet spreken op het terrein. Overigens werd ik keurig geholpen, dus zie het als iets wat nóg beter zou kunnen ;)

Terrein is makkelijk op en af te rijden met aanhanger

Vriendelijk. Goede service.

John van der Laan

Nette en beleefte afhandeling, service uitstekend.

zou het niet weten, vooral zo doorgaan.

service

Petra

Hardhouten palen, planken en tuindeur besteld. na een misverstand over de afleverdatum en onverwacht spullen op de stoep en nette oplossing gevonden met dit besdrijf

Henk

Een mooi bedrijf die mooie producten produceren en erg klantvriendelijke zijn.
Verder word je goed geholpen en ze hebben een ruime keuze aan producten.
Kortom erg tevreden👍👍