Soumaya Jamiy

Tevreden over het bedrijf. De hek was beschadiging. Ik heb contact met hun opgenomen. Ik heb gelijk een nieuwe hek ontvangen.

w de Bruin

Goede website alleen de levertijd was iets langer als aan gegeven

Als de levertijd langer is als de website aangeeft stuur de klant een mail of een app

Gebeld omdat de levertijd iets langer duurde werd zeer vriendelijk te woord gestaan en gelijk een afspraak gemaakt wanneer ze de bestelling af konden leveren ( dus goede service)

Correcte afhandeling c.q bezorging

Zie boven

buelinckx gustaaf

Vraag dadelijk beantwoord en het gevraagde product direct gevonden en besteld daarna vlotte levering tevreden

neen

zeer goede begeleiding bij het zoeken naar het gevraagde product

Stal Nederwijk

Wat een enorm assortiment!

baliemederwerker zou een ietsiepietsie vriendelijker hebben mogen zijn. maar had misschien zijn dag niet.

handig en efficiënt afhaalsysteem: je levert de bestelbon in, rijdt "achteron" en de spullen worden door een medewerker opgehaald en bij je auto afgeleverd.

Professionele en vriendelijke medewerkers, zeer hulpvaardig. Niet alleen aan de balie maar zeker ook bij de afhaal

De website, heel informatief voor het plannen van een klus.

Afgesproken levering 8/7 en op 3/7 half vijf mail dat levering 4/7 plaats zal vinden is niet erg prettig; afspraken mbt levering beter nakomen svp

Gebelden klantenservice was heel behulpzaam

Ed Van harn

Na wat kleine probleempjes met een nieuwe schutting,zijn we samen tot een compromis gekomen en een oplossing.
Samen overleg en eruit gekomen.
Super vboor mekaar

Nettere afwerking van de schermen lijkt me op zijn plaats

Snelle en nette levering

Jwm Benders

Keurig afgeleverd volgens afspraak.

Heerlen

Snelle levering, erg klantvriendelijk