Prima. Handig online bestellen. Keurig bezorgen. Goed product.

Gemak!

Amersfoort

Goede ervaringen met het bedrijf. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Prima service ook na levering.
Omdat ik gevraagd had waar ik mijn zwarte schermen mee kon behandelen,...
Omdat ik gevraagd had waar ik mijn zwarte schermen mee kon behandelen, omdat zij wat beschadigd waren door het op elkaar liggen tijdens transport. Kreeg ik als service nadat ik foto's had gestuurd een pot verf opgestuurd.
Helemaal top dus.

Als tip: let een beetje op zelfde kleur planken ook al verkleuren ze wel in de loop van de tijd bij.
En misschien bij geverfde delen er een stuk papier of iets dergelijks tussen doen

ook na levering gewoon zeer snelle service. Na vraag over de verf werd ik direct gebeld Super

Appelboom

4 beugels besteld

Komen de afspraak na

Alles prima geregeld

jako

Goede ervaring.
vriendelijke en vooral behulpzame medewerkers.

Ik kan niets bedenken.

De aanwezige voorraad

Verweij

Wij zijn zeer tevreden.

Geen tips.

Levering super op tijd.geen minuut hoeven te wachten

Timmermans timmerwerk

Best

E Wessels

De order beging een kleine wijziging omdat een artikel niet voorradig was, en anders de gehele order later zou worden geleverd. In eerste instantie was geen andere leverdag mogelijk, en werd er een... De order beging een kleine wijziging omdat een artikel niet voorradig was, en anders de gehele order later zou worden geleverd. In eerste instantie was geen andere leverdag mogelijk, en werd er een fout gemaakt met de planning. Maar na overleg hebben ze alles op alles gezet om toch voor de gewenste datum te leveren. Dat vind ik TOP.
De levering was compleet en het hout zag er goed uit.

E.W. van den Brink

Zelf ophalen van de bestelling verliep zeer soepel

nee niet direct

Zelf ophalen van materialen is heel soepel verlopen. Je krijgt hulp bij het laden van de materialen. Goede opstelruimte voor auto met aanhanger.

Marc

Schutting besteld, makkelijk de juiste artikelen te vinden en netje op de afgesproken tijd tot in de tuin geleverd.

Kortere levertijd

Zoeken op website, levering