E.W. van den Brink

Zelf ophalen van de bestelling verliep zeer soepel

nee niet direct

Zelf ophalen van materialen is heel soepel verlopen. Je krijgt hulp bij het laden van de materialen. Goede opstelruimte voor auto met aanhanger.

Marc

Schutting besteld, makkelijk de juiste artikelen te vinden en netje op de afgesproken tijd tot in de tuin geleverd.

Kortere levertijd

Zoeken op website, levering

José Eggerding

Mijn ervaring is zonder meer zeer positief!! Prachtig mooi hout (douglas, halfhouts rabat)..... bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur, die terwijl dat eigenlijk niet hoefde, .... mij zelf... Mijn ervaring is zonder meer zeer positief!! Prachtig mooi hout (douglas, halfhouts rabat)..... bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur, die terwijl dat eigenlijk niet hoefde, .... mij zelf aanbood om het hout in de tuin neer te leggen!
Kortom: top bedrijf en top chauffeur!!

Een goed bedrijf met goede afspraken, de metalen deurframe zagen er goed uit toppie. Wil men meer van dit soort producten verkopen dan dient men de tussenpalen afstand te vermelden. Mijn maatvoering... Een goed bedrijf met goede afspraken, de metalen deurframe zagen er goed uit toppie. Wil men meer van dit soort producten verkopen dan dient men de tussenpalen afstand te vermelden. Mijn maatvoering kwam volgens hun beteken methode niet goed uit. Ik los dit probleem wel op maar had niet gehoeven. Toch raad ik dit bedrijf wel aan het is goed zaken met hun te doen. Maar bovenstaande maatwerk zou ik indien het mijn bedrijf was aanpassen voor een ieder simpel te begrijpen.

R. Caro

Prima, netjes conform afspraak geleverd en de materialen zijn van goede kwaliteit.

Goed advies

Wilfred Doornbos

Prima producten met een goede prijs/kwaliteit
En prima transport .

Rutger Mik

Prima webwinkel. Bestelling goed gegaan.

Ik weet dat hout een natuurproduct is en dat je daardoor wat afwijkingen kunt hebben. Maar er zatten toch wel wat planken tussen met een schuin stuk eraf. Waarschijnlijk had ik nog wat extra planken... Ik weet dat hout een natuurproduct is en dat je daardoor wat afwijkingen kunt hebben. Maar er zatten toch wel wat planken tussen met een schuin stuk eraf. Waarschijnlijk had ik nog wat extra planken besteld als ik wist wat de uitval ongeveer kon zijn.

Complimenten aan de chauffeur. Ik had een briefje opgehangen met afleverinstructies welke perfect zijn uitgevoerd. Verder prima product en gelukkig geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Schuttingen en palen gekocht. Snelle levering en prima kwaliteit

nee

snel en kwalitatief prima

Keurig verpakt en thuis bezorgd.

Een bezorg schema zou het kompleet maken.
Vrijdag bezorgen is een beetje te ruim.
Beter is bijv. Voor de middag of na de middag.