Cees Sttekelenburg

Materiaal zoals besteld prima. Levering duurde langer dan eerst was toegezegd, omdat bezorger niet eerder in het noorden kwam, plus dat impregneren van palen extern moest gebeuren. Door zelf ophalen... Materiaal zoals besteld prima. Levering duurde langer dan eerst was toegezegd, omdat bezorger niet eerder in het noorden kwam, plus dat impregneren van palen extern moest gebeuren. Door zelf ophalen vervielen bezorgkosten. Nog dezelfde dag teruggeboekt. Vriendelijk personeel en prettig ontvangen.

Foto's tuinpoorten zouden duidelijker moeten. Verdeling van planken had ik 'dichter' op elkaar gekozen, als ik dat eerder zo had gezien.

Veel keuze en goede service

P v Hattem

Keurig geholpen. Planken goed vastgeplakt met tape. Zodat ze niet gaan glijden tijdens vervoer. Ik kom zeker terug als ik mijn terras ga vervangen

Peter Wycisk

Prachtige schutting met kantelbare lamellen gekocht.. keurig op tijd bezorgd.
We zijn er blij mee !!

Wim

Heel goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede spullen.

Alles klopt wel.

Mat bandgezaagde douglasplanken van 30 cm breed kon ik heel mooie vleermuizenkasten maken. Zulke planken kon ik nergens anders vinden.

Telefonisch gevraagd naar merk verf wat gebruikt was zodat ik het zelf ook kon gebruiken. Werd keurig nagekeken.
Moest toch na twee dagen een aantal planken bijbestellen. Werd keurig geregeld zodat ik niet twee keer verzendkosten hoefde betalen.
Eén kromme plank bij levering werd later vervangen.

Nee

zie boven

Judith Hasert

Super snel en alles van een hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet per ongelijk meegaan met de verzending, wordt er met excuses over gemaild en komt het de volgende dag zonder kosten alsnog bij... Super snel en alles van een hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet per ongelijk meegaan met de verzending, wordt er met excuses over gemaild en komt het de volgende dag zonder kosten alsnog bij je aan.

Zeer snel en efficient met hoge kwaliteits artikelen.

Anita Gerding

Correcte aflevering
Sympathieke chauffeur
Artikel in goede staat

Soumaya Jamiy

Een goede bedrijf.

N.v.t

Ik heb voor het eerst bij dit bedrijf bestel en er was wat beschadiging. Ik heb contact met dit bedrijf op genomen en ze hebben gelijke werk van gemaakt. Ik heb een nieuwe hek binnen gehad.

Prima website maakt het gemakkelijk om een klus te plannen. Afhandeling aan de balie en bij afhalen is prima voor elkaar.

Goed geholpen, zeer klantvriendelijk!

Goede informatie, vriendelijk, snelle terugkoppeling