fons

Prijs scherp , compleet aanbod. En wanneer ze hun afspraak na komen een foute plank te vervangen ben ik ook zeer tevreden over de service

Zonder enige discussie werd mij toegezegd de foute plank opnieuw te leveren. Moet nog wel gebeuren, maar ik heb er vertrouwen in. Prijs, kwaliteit en informatie

Ze belden na bestelling op om even te overleggen over beter alternatief. Prima!

Van Merm

Het bestellen van de schuttingen en palen ging heel eenvoudig, alles staat duidelijk op de site. Prijs/kwaliteit is goed

Dakraam Op Maat

Top!

nee

Prima communicatie.

Geweldige servine

Snelle en correcte levering

R. van Wijk

Prima service! Ik had ongemerkt een fout gemaakt in mijn bestelling en werd hierover opgebeld door Onlinetuinhout.nl. Ik ben zeer blij dat de order netjes gecontroleerd wordt en ik hierdoor voor... Prima service! Ik had ongemerkt een fout gemaakt in mijn bestelling en werd hierover opgebeld door Onlinetuinhout.nl. Ik ben zeer blij dat de order netjes gecontroleerd wordt en ik hierdoor voor onnodige kosten werd behoed. De definitieve order viel goedkoper uit dan de originele order en ik had het teveel betaalde geld binnen 2 dagen al weer terug op de rekening. De schutting staat inmiddels en ik ben zeer blij met het eindresultaat en de kwaliteit van zowel het hout als de betonnen palen en schermen.

Ik heb zelf gebeld wanneer mijn bestelling kwam, waardoor ik het op tijd binnen kreeg. Het zou prettig zijn om eerder geïnformeerd te worden over de te verwachten leverdatum.

Hele scherpe prijs, goede controle van de order alvorens te verzenden. Daarnaast werd er snel geschakeld toen ik vroeg of ik de bestelling nog voor het paasweekend kon binnen krijgen en was alles... Hele scherpe prijs, goede controle van de order alvorens te verzenden. Daarnaast werd er snel geschakeld toen ik vroeg of ik de bestelling nog voor het paasweekend kon binnen krijgen en was alles binnen 2 dagen geleverd.

Nette en snelle levering

Peter

Vorig kaarten dubbele poort gekocht. Helaas had deze een productie fout. Dit is perfect opgepakt door levering van nieuwe poorten. De nieuwe poorten waren een stukje duurder maar dit werd netjes... Vorig kaarten dubbele poort gekocht. Helaas had deze een productie fout. Dit is perfect opgepakt door levering van nieuwe poorten. De nieuwe poorten waren een stukje duurder maar dit werd netjes weggestreept.
Super

Nee

Problemen netjes opgelost

Thijs

Goede service snelle levering we hadden 4 mindere planken werd ook binnen 2 dagen nabezorgd. Een tevreden klant