Gewoon goed

Leon

Prim a
Keurig op tijd
Weinig uitval
Mooie bruine impregnant op douglas.

Maatvoering breedte wijkt 5 mm af.

Assortiment
Lange regels, mooi recht..

Theo Londeman

Vaker geweest. Ook toen erg tevreden.

Hulp bij het klaarzetten.

Chris Knobbe

Goede service, snelle levering goed materiaal.

De chauffeur was top, materiaal moest in een smalle steeg afgeleverd worden en heeft met de kooiaap heel veel moeite gedaan om het materiaal zo dicht mogelijk bij de werkplek te plaatsen, wat niet... De chauffeur was top, materiaal moest in een smalle steeg afgeleverd worden en heeft met de kooiaap heel veel moeite gedaan om het materiaal zo dicht mogelijk bij de werkplek te plaatsen, wat niet eenvoudig was.

H Kastelijn

Zeer goed en betrouwbaar

correcte en duidelijke aankoop en aflevering

E vd Sluijs

Helaas is het product wat ik gekocht had retour gegaan i.v.m. Ernstige productiekosten. Ik ben wel heel erg tevreden over de afhandeling door jullie medewerkers.

Nee, geen.

De service verlening is helemaal top.

Goed geregeld

Product sneller leverbaar, hulp bij inladen.

Gerard

Prima ervaringen, zowel via website als telefonisch goed bereikbaar. Personeel is vakbekwaam en denkt met je mee.

Op dit moment geen.

Met name de vlotte en duidelijke service. Ook zijn de producten goed te vinden en is alles duidelijk weergegeven

Duideljjk op de site vermeld . Snrljd ldverung

R Samsen

Zeer slechte ervaring gehad. Hout besteld en geleverd. Zaten veel slechte palen en planken bij met beschadigingen. Die zaten verstopt in het pakket en het was niet van buitenaf te zien. Hout lijkt... Zeer slechte ervaring gehad. Hout besteld en geleverd. Zaten veel slechte palen en planken bij met beschadigingen. Die zaten verstopt in het pakket en het was niet van buitenaf te zien. Hout lijkt wel B-kwaliteit terwijl A-kwaliteit prijs is betaald. Bedrijf reageert niet op email. En ook de klacht wordt niet naar tevredenheid afgehandeld (zeer kleine vergoeding). Kijk nu naar beschadigende, kromme en lelijke palen en planken in mijn tuin.

Reageren op emails en telefoon
Kwaliteit leverenj

?

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Geachte meneer Samsen,
Geachte meneer Samsen,
Wij vinden het oprecht vervelend dat u niet tevreden bent over onze reactie op uw klacht en de compensatie die we geboden hebben. Hout is en blijft een natuurproduct, wat betekent dat bestelde producten nooit exact hetzelfde zijn. De problemen die u ervaart, scheuren en kromtrekken, zijn eigenschappen die bij hout horen. Deze zijn terug te vinden op onze website en u bent hier akkoord mee gegaan bij bestelling van de materialen.
Wij zijn van mening dat wij ons best hebben gedaan om u voldoende tegemoet te komen binnen onze voorwaarden. Helaas kunnen we, op de compensatie die we gedaan hebben na, hierin verder niets meer voor u betekenen.
Team Van den Top Tuinhout