Patrick Brink

Product en levering volgens afspraak.

Zie ervaring.

S. Steenhuis

Zeer prettig en kundig aan de telefoon
levering door externe chauffeur was ook prima

nvt

prima, duidelijk.
informatie op site kon direct telefonisch worden kortgesloten

W. Danhoff

Klantvriendelijk en snel.

Hoeklatten heb ik elders moeten aanschaffen omdat die niet in het pakket zitten.

Klantvriendelijk.

L Nederlof

Ondanks dat ik weet dat hardhout snel kromtrekt wat ook in de website staat was het bedrijf zou coulance om een sterk kromgetrokken paal kosteloos te vernieuwen. Alles op tijd geleverd en de service... Ondanks dat ik weet dat hardhout snel kromtrekt wat ook in de website staat was het bedrijf zou coulance om een sterk kromgetrokken paal kosteloos te vernieuwen. Alles op tijd geleverd en de service is uitstekend.

Johan

Zeer goed, duidelijke website, goede helpdesk!

Bij de betonpaal schutting zit een onduidelijke beschrijving op de website w.b.t. de schuttingdelen. Je kunt namelijk betonpalen kopen die geschikt zijn voor schuttingdelen van 1,20m je kunt alleen... Bij de betonpaal schutting zit een onduidelijke beschrijving op de website w.b.t. de schuttingdelen. Je kunt namelijk betonpalen kopen die geschikt zijn voor schuttingdelen van 1,20m je kunt alleen geen schuttingdelen kopen van 1,20m, je moet dan namelijk een schuttingdeel kopen van 1,30m en dan zelf inkorten, alleen dit staat nergens beschreven, wat resulteert dat je dan geneigd bent om bij een ander te gaan kijken. Nu kwam ik er achter dat andere leverancier het zelfde probleem hebben. Dus ik denk dat jullie een verschil kunnen maken als je dit probleem duidelijker omschrijft op de site. Of schuttingdelen van 1,20m gaan verkopen ;-).

Zeer overzichtelijke website. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Levering door de chauffeur erg goed, was namelijk niemand thuis tijdens de levering, maar de chauffeur had zelf goed ingeschat waar... Zeer overzichtelijke website. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Levering door de chauffeur erg goed, was namelijk niemand thuis tijdens de levering, maar de chauffeur had zelf goed ingeschat waar het materiaal neer te zetten.

Karel-Jan

Al eens per mail aangegeven erg tevreden te zijn over het Team
Team met een hoofdletter

Let op dat dit zo door kan gaan.
Hoog niveau vasthouden is het moeilijkste

Gemakkelijk hey zien wat je besteld, hoeveel en wat het je kost.
Eenvoudig af te sluiten te betalen en het komt maar je toe
Slim en zorgvuldig afgeleverd door een deskundige...
Gemakkelijk hey zien wat je besteld, hoeveel en wat het je kost.
Eenvoudig af te sluiten te betalen en het komt maar je toe
Slim en zorgvuldig afgeleverd door een deskundige medewerker

N

Bestellingen gedaan voor complete afwerking van tuin met hout voor schutting en een tuindeur.

Alle producten zijn netjes op de afgesproken tijd geleverd, complimenten voor kwaliteit en service.

Echter ben ik zeer ontevreden over de kwaliteit van de tuindeur. Ik ben de volgende zaken tegengekomen:
- Er zijn gespatte planken gebruikt; ter plaatse van grote knoest is de plank gespleten en steekt uit. Hier was al sprake van bij levering.
- De aanslaglat bevat halverwege een knoest, deze lat is ter plaatse van de knoest compleet krom en niet bruikbaar.
- Het slot is zodanig bevestigd dat deze zwak en niet duurzaam is.
- De deur zou geschaafd moeten zijn maar als ik dit vergelijk met geschaafde planken en palen welke ook zijn geleverd dan is de deur waardeloos geschaafd.
- Draad en moeren van de hengen zijn niet goed getapt waardoor ik de tuindeur niet goed kan afhangen.

Kortom; allesbehalve solide en zeker geen €270 waard.

Totdat er een nette oplossing is geboden een teleurstellende ervaring.

Kwaliteitsbewaking over gehele lijn van producten.

Prima communicatie en contact.

Jan Huizer

Vlotte en snelle levering.

Linda van Hunen

Wat een geweldige service heeft dit bedrijf. Alles tot in de puntjes geregeld. Werknemers die goed meedenken en ervoor zorgen dat de bestelling goed in orde is.

N.v.t.

Snel reageren via de mail. Goed meedenken over verschillende opties.

Cees Sttekelenburg

Materiaal zoals besteld prima. Levering duurde langer dan eerst was toegezegd, omdat bezorger niet eerder in het noorden kwam, plus dat impregneren van palen extern moest gebeuren. Door zelf ophalen... Materiaal zoals besteld prima. Levering duurde langer dan eerst was toegezegd, omdat bezorger niet eerder in het noorden kwam, plus dat impregneren van palen extern moest gebeuren. Door zelf ophalen vervielen bezorgkosten. Nog dezelfde dag teruggeboekt. Vriendelijk personeel en prettig ontvangen.

Foto's tuinpoorten zouden duidelijker moeten. Verdeling van planken had ik 'dichter' op elkaar gekozen, als ik dat eerder zo had gezien.

Veel keuze en goede service