Product aanbod
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

VGS Beheer bv

Ideaal, ook in het buitenland

Opmaatveranda

Optimaal

Bergh Bouw - Wilco Keurhorst

Goed, vlotte reactie en overzichtelijke gegevensweergave zowel op de site als op de facturen. Alleen jammer dat er voor de "aanvraag pincode" kosten in rekening gebracht worden wat ik niet wist en... Goed, vlotte reactie en overzichtelijke gegevensweergave zowel op de site als op de facturen. Alleen jammer dat er voor de "aanvraag pincode" kosten in rekening gebracht worden wat ik niet wist en volgens mij ook niet op de site staat.

Hartelijk dank voor uw review,
Hartelijk dank voor uw review,
Voor een eigen pincode brengen wij geen kosten in rekening. Wij hanteren wel kosten voor het aanmaken van het account en verzenden van de eerste passen. Dit van toepassing bij de eerste aanvraag. Indien u in de toekomst nieuwe passen bestelt krijg u niet te maken met kosten voor een eigen pincode.
Het team van Travelcard

Rob de Joode- Fotograaf

Tot op heden geen probleem. Overal kun je tanken, handig 1 factuur en altijd inzicht in je tankgedrag door de beveiligde portal. Echt gebruikersgemak. En dat zonder borg.

Reactie Travelcard:

Bedankt voor deze mooie review.

Snelle levering van tankpas, maar belachelijk dat er borg moet worden betaald.
Er is al automatische incasso.
Tevens € 7,50 paskosten per maand ???!!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bedankt voor uw review!

Installatiebedrijf Peters Didam B.V.

Goede ervaring, vriendelijk personeel, bieden goed hulp aan telefoon bij problemen. Travelcard bevalt goed onder ons personeel/monteurs die de Travelcard gebruiken. Online in het portal is veel te... Goede ervaring, vriendelijk personeel, bieden goed hulp aan telefoon bij problemen. Travelcard bevalt goed onder ons personeel/monteurs die de Travelcard gebruiken. Online in het portal is veel te vinden, al is het soms wat omslachtig en moeilijk te vinden wat je zoekt.

Holland tuinbouw systemen

Waardeloos