Product aanbod
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Taxibedrijf J&H

Ik zou mensen geen tankpas van travelcard aanraden. Dan kun je beter nog een MKB brandstofpas nemen, had ik in het verleden ook. Op zich niet heel veel mis met travelcard tankpas, begrijp alleen... Ik zou mensen geen tankpas van travelcard aanraden. Dan kun je beter nog een MKB brandstofpas nemen, had ik in het verleden ook. Op zich niet heel veel mis met travelcard tankpas, begrijp alleen niet waarom je minimaal een jaar aan ze moet vastzitten. Niet handig van mij, las de kleine letters niet bij het aangaan van een contract. Nu wil ik er na 4 maanden vanaf en blijf ik €9 aansluitkosten pm betalen. Waarom moet dat nou? Heel irritant vind ik dat. Daarom zou ik een ander aanraden mits je een tankpas wilt hebben

TaxRDM VOF

Dramatisch.

I M É V A Groep

Perfecte klantenservice ervaring!!

R.Wonink

Tanken onmogelijk met travelcard.
Werkt niet.
Ook niet nadat nieuwe kaart is aangevraagd.
Bovendien onhandig met verplichte kilometerstand invoer.
Niet gebruiken die kaart.

Europe Cycle Company B.V.

Wij hebben limiet verhoogt en tot heden geen problemen. Wij willen alleen nog meer informatie voor het parkeren met Travelcard.

Reactie Travelcard:

Bedankt voor je review!
Wij sturen per mail meer informatie over het parkeren met de Travelcard.
Een fijne dag vandaag.

MIB Totalinstalateur

Op zich prima

Bert

Bij beëindigen overeenkomst laten ze je in het ongewisse over terugbetaling van de borg. Wacht al meer dan een maand!

Yalp

Prima partij. Het portal zou wel wat overzichtelijker kunnen voor wat betreft het maken van overzichten. Verder is jammer dat Travelcard in Duitsland nog geen btw kan verrekenen.

Hans de Haas Zadelspecialist

Werkt bijna altijd