Tonzon

8.2/10
7.8/10

J. Langeveld

Door personeelstekort was een vlotte offerte levering achterwege gebleven, maar is na opmerkingen op Tonsons website met tevredenheid opgelost.

De problemen die ik had met de installateur van Tonson vloerisolatie heeft contact met ons opgenomen vorige week, en de onduidelijkheid over offerte aanbieding en datum van levering zijn prima... De problemen die ik had met de installateur van Tonson vloerisolatie heeft contact met ons opgenomen vorige week, en de onduidelijkheid over offerte aanbieding en datum van levering zijn prima opgelost. We hebben er alle vertrouwen in dat het werk zal worden uitgevoerd en binnen een redelijk korte termijn. Ik zou de geïnteresseerde mogelijke klanten willen aanmoedigen zich niet door onze kritiek te laten weerhouden. Aftersales oordeel kan pas na installatie plaatsvinden. Maar we vonden het nodig om een positiever verhaal te laten horen dan enkele weken geleden.

Lever offertes op tijd na bezoek bij nieuwe potentiele klant.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze 2e review en heel fijn dat het goed is afgelopen. Daar doen wij het voor, dit maakt ons erg blij. Fijne feestdagen toegewenst!

R. Blein

Bij mij heeft vandaag HMK Isolatie uit Hilversum mijn begane grondvloer geïsoleerd met Tonzon materiaal. Keurig gewerkt volgens afspraak. Zeer prettige en bekwame medewerkers. Voor mij een absolute... Bij mij heeft vandaag HMK Isolatie uit Hilversum mijn begane grondvloer geïsoleerd met Tonzon materiaal. Keurig gewerkt volgens afspraak. Zeer prettige en bekwame medewerkers. Voor mij een absolute 10!

Alles is optimaal

Leendert

Zeer slechte communicatie en geen opvolging van een verzoek tot het maken van advies ondanks 2 rappels

Zorg dat de aangesloten bedrijven echt gaan reageren.

Reactie Tonzon:

Hartelijk dank voor deze review. Het spijt ons te moeten vernemen dat niet alles naar wens is verlopen. Wegens enorme drukte kan het zijn dat de installateur u uit het oog is verloren. Wij hebben de... Hartelijk dank voor deze review. Het spijt ons te moeten vernemen dat niet alles naar wens is verlopen. Wegens enorme drukte kan het zijn dat de installateur u uit het oog is verloren. Wij hebben de installateur ingelicht en vertrouwen erop dat het toch succesvol zal verlopen.

J Langeveld

Uw vertegenwoordiger uit Apeldoorn heeft sinds bezoek niets laten horen tot wijzelf hebben geinformeerd Blijkt niet goed te zitten daar. Tonson vertegenwoordiger heeft mogelijk personeel tekort maar... Uw vertegenwoordiger uit Apeldoorn heeft sinds bezoek niets laten horen tot wijzelf hebben geinformeerd Blijkt niet goed te zitten daar. Tonson vertegenwoordiger heeft mogelijk personeel tekort maar ook de administratie daar neemt vrijwel geen telefoon op en komt afspraak om binnen een week een definitieve offerte te sturen en een uitvoeringsdatum af te spreken.

xxx

Houd uw vertegenwoordigende bedrijven die de uitvoering/installatie doen in de gaten.

Reactie Tonzon:

Beste heer Langeveld, hartelijk dank voor uw review. Wij zijn er direct achteraan gegaan maar de vertegenwoordigende bedrijven zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor de leads die zij ontvangen... Beste heer Langeveld, hartelijk dank voor uw review. Wij zijn er direct achteraan gegaan maar de vertegenwoordigende bedrijven zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor de leads die zij ontvangen van TONZON. Ondertussen hebben wij zojuist contact gehad met desbetreffende installateur en vernomen dat er al een afspraak met u staat. Misschien is er tussen u en de installateur iets misgegaan op het gebied van communicatie. Hopelijk gaat u alsnog tevreden zijn.

Bouwmeester

Ik ben erg tevreden over zowel de montage en over de werking van het product. De monteurs waren erg vriendelijk en duidelijk. Er was nog een tegenvaller met vocht onder de vloer maar dit hebben zij... Ik ben erg tevreden over zowel de montage en over de werking van het product. De monteurs waren erg vriendelijk en duidelijk. Er was nog een tegenvaller met vocht onder de vloer maar dit hebben zij volledig op zich genomen dus voor mij geen extra kosten achteraf. De montage liep hierdoor wel uit maar doordat er iemand uitviel was ik alsnog heel snel aan de beurt, erg fijn dat ze aan mij gedacht hadden. Dikke pluspunt is dat de heren ook erg mooi kunnen zingen ;)
Over het product zelf, mijn huis voelt een stuk sneller aangenaam warm terwijl de thermostaat maar op 18 graden staat. Een hele fijne besparing dus.

Snelle montage en oplossingsgericht

Nvt

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de montage en ons vloerisolatiesysteem. Dat doet ons goed! :)

Rob C.

Dramatische verzending

Goed product

Verzending moet anders. Is nu compleet onbetrouwbaar.

Harald Bussum

Snel gerealiseerd en meedenkend

Er werd goed meegedacht over onze isolatie situatie. Er werd duidelijk aangegeven wat wel en wat minder effect zou hebben op de isolatie. Helemaal tevreden over het eindresultaat

Reactie Tonzon:

Dankjewel voor deze mooie review! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent!

HMK isolatie

Prettige, snelle communicatie. Vakkundig en vriendelijk.

Kundig personeel en zijn meedenkend in probleem oplossing. Erg fijn!

Reactie Tonzon:

Dankjewel voor de mooie review, dit waarderen wij en doet ons goed! We zijn erg blij dat je tevreden bent.

Lookman

Wij zijn erg blij met de Tonzon vloerisolatie. We merken het verschil direct, het huis warmt veel gemakkelijk op waardoor de thermostaat niet meer zo hoog hoeven te zetten. Daarnaast was de service... Wij zijn erg blij met de Tonzon vloerisolatie. We merken het verschil direct, het huis warmt veel gemakkelijk op waardoor de thermostaat niet meer zo hoog hoeven te zetten. Daarnaast was de service van HMK erg goed, vriendelijk en kundig.

Snelle service, duidelijk, vriendelijk en
Kundig

Reactie Tonzon:

Wat fijn om te lezen, het doet ons goed dat jullie tevreden zijn met ons vloerisolatiesysteem en de service. Hartelijk bedankt voor deze mooie review!

Wim van Holstein

Klantenservice denkt niet mee.

De produkte zijn goed

Verzendkosten kloppen niet. Bij drie stukken bodemfolie zijn de verzendkosten € 50,00 Als ik twee en 1 stuk bodemfolie besteld zijn de verzendkosten twee maal € 7,95.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor je review. Erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt. Hierbij een toelichting en hopelijk een oplossing om je verder te helpen. Er kan helaas maximaal 24kg als een pakket... Hartelijk bedankt voor je review. Erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt. Hierbij een toelichting en hopelijk een oplossing om je verder te helpen. Er kan helaas maximaal 24kg als een pakket verzonden worden. In verband met het systeem moet ergens een grens getrokken worden. 3 Rollen Bodemfolie kunnen dus zwaarder zijn dan 24kg, waardoor de bestelling automatisch een pallet wordt. Wij kunnen helaas niet meerdere leveringen aanmelden om zo verzendkosten te drukken, dit is aan de klant zelf. Je kan eventueel 2 bestellingen plaatsen om verzendkosten te besparen (als je het niet erg vindt om 2 leveringen te krijgen). Ook is het een optie om de bestelling op te komen halen bij ons op locatie.