Tonzon

8.2/10
7.8/10

D de Boer

Prima en behulpzaam bedrijf met mensen die er verstand van hebben

Klimaat in huis wordt sterk verbeterd, hoge vochtigheid gaat onwijs naar beneden ±met 20% en kruipruimte blijft vrij toegankelijk

Na installatie van onze laadpaal is er schade aan de vloerisolatie aangebracht!
Na installatie van onze laadpaal is er schade aan de vloerisolatie aangebracht!
TIP: Laat de isolatie controleren door mensen van tonzon,want over het algemeen kruipluik gaat dicht en niemand die er naar kijkt

Frans van Zijl

Via Tonzon zijn wij in contact gekomen met Sjoerd en Ode van Warmzinnig

Na inspectie van de kruipruimte door Sjoerd ontvingen wij een duidelijke offerte voor 77 m2 vloerisolatie.
Na akkoord werden de werkzaamheden door Sjoerd en Ode van Warmzinnig op vakkundige wijze uitgevoerd.
Warmzinnig is alle gemaakte afspraken keurig nagekomen.
Wij zijn zeer tevreden!

Wij hebben geen verbeterpunten.
Vooral zo door gaan!

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie reactie. Fijn om te lezen dat jullie 100% tevreden zijn. Dat doet ons goed!

Ruben Boeijinga

Via de website van Tonzon zijn we in contact gekomen met het bedrijf Opjobzon uit Apeldoorn. De heer Bartman heeft tijdens zijn bezoek bij ons thuis uitgebreid de kruipruimte gecontroleerd (dit in... Via de website van Tonzon zijn we in contact gekomen met het bedrijf Opjobzon uit Apeldoorn. De heer Bartman heeft tijdens zijn bezoek bij ons thuis uitgebreid de kruipruimte gecontroleerd (dit in tegenstelling tot andere bedrijven die andere isolatieproducten aan te bieden hebben) en goed uitgelegd wat hij voor ons zou kunnen betekenen.
Zijn bezoek gaf ons veel vertrouwen en uiteindelijk heeft een team van zijn medewerkers in 1 dag de Tonzon vloerisolatie geplaatst. Dit team heeft bijzonder netjes gewerkt.
Naderhand ontvingen we foto's van de geplaatste isolatie en ondertussen hebben we het certificaat van echtheid van Tonzon ontvangen.
Al met al zijn we erg tevreden!

Deskundigheid, afspraak is afspraak en er wordt erg netjes gewerkt

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Heel fijn om te lezen.

Borst

Prima afspraken, goed uitgevoerde werkzaamheden, prijs conform offerte.

Heldere uitleg over uitvoering, ook eerlijk advies dat spouwmuurisolatie niet mogelijk was na inspectie.

Hoeveelheid m² vloerisolatie ook vermelden op het garantiecertificaat, niet alleen op de factuur.

ber

Betaalde producten niet geleverd, geen reactie op emails.

Lever bestelde producten en beantwoord emails.

Reactie Tonzon:

Beste Ber, bedankt voor uw reactie. Erg vervelend om te lezen en er is hoogstwaarschijnlijk een misverstand geweest. Wij willen u maar al te graag helpen. Echter hebben wij in ons systeem gekeken en... Beste Ber, bedankt voor uw reactie. Erg vervelend om te lezen en er is hoogstwaarschijnlijk een misverstand geweest. Wij willen u maar al te graag helpen. Echter hebben wij in ons systeem gekeken en wij kunnen geen contactaanvragen of andere gegevens (zelfs niet een bestelling) vinden. Het lukt ons ook niet u te bereiken via het aangegeven mailadres (in de review). Mocht u interesse hebben in onze hulp, neem dan alstublieft contact op met 0534332391 of klantenservice@tonzon.nl . Wij horen graag, alvast hartelijk bedankt.
(Op Hemelvaartsdag en de dag erna zijn we gesloten, normaal gesproken kunt u ons bereiken van ma t/m vrij van 8:30 - 17:00 uur)

Timmer

Vanaf het eerste contact werd helder uitgelegd wat er mogelijk was, hoe het in zijn werk zou gaan en werden afspraken nagekomen

Volgens afspraak en zelfs nog iets meer (leiding als extra geisoleerd, netjes, communicatief sterk en hetoog aleemal strak en professioneel

Niet

Reactie Tonzon:

Dankjewel voor deze positieve review! Heel fijn!

Robert

Vanaf het eerste contact t/m oplevering professioneel en goed benaderd. Ze kwamen afspraken na en de offerteopbouw was helder.

Het comfort en energiebesparing is groter dan verwacht.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie en positieve reactie! Heel erg fijn om te horen.

J.Verhaagen

We hebben nu ruim een half jaar geleden de vloerisolatie (70 m2) laten aanbrengen. Het verschil dat wij ervaren in comfort en daadwerkelijke isolatie-effect is groter dan verwacht. Zo daalde in de... We hebben nu ruim een half jaar geleden de vloerisolatie (70 m2) laten aanbrengen. Het verschil dat wij ervaren in comfort en daadwerkelijke isolatie-effect is groter dan verwacht. Zo daalde in de winter, bij matige vorst, de temperatuur in de woonkamer altijd tot ca 15 graden (of lager maar dan slaat de CV aan). Nu nooit meer lager geweest dan 17,5 graad.

Doet wat het belooft.

Niet

Reactie Tonzon:

Hallo, hartelijk bedankt voor deze mooie en positieve reactie! Heel fijn om te lezen.

Ton Hofland

Goedemiddag

Vanmorgen uw dealer (Jopie's Heemskerk) op bezoek gehad om de situatie en de mogelijkheden ter plaatse te bekijken.

Mijn complimenten voor de behandeling en de...
Goedemiddag

Mijn complimenten voor de behandeling en de afhandeling en het eerlijke advies over de onmogelijkheid om de kruipruimte te isoleren. Helemaal top. Dit kom je niet vaak tegen. Ik zal zeker Tonzon en dit bedrijf aanraden.

Met vriendelijke groet

Ton Hofland

Helemaal top

Een eerlijk advies

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze positieve en mooie review. Wij zijn blij dat je helemaal tevreden bent!

Peter van de Ven

Plusklus 23

Zeer deskundig, weet waar ' ie het over heeft.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Heel fijn om te lezen.