Tonzon

7.8/10

Karin Rutgers

Onze kruipruimte was door de vorige eigenaar geïsoleerd met Tonzon. Helaas zat dit niet meer goed bevestigd en na een inspectie van Tonzon zelf, kwamen ook zij tot deze conclusie. Hoewel niet meer... Onze kruipruimte was door de vorige eigenaar geïsoleerd met Tonzon. Helaas zat dit niet meer goed bevestigd en na een inspectie van Tonzon zelf, kwamen ook zij tot deze conclusie. Hoewel niet meer te achterhalen was wanneer het geïsoleerd was en het niet duidelijk was of de garantie termijn nu wel of niet verstreken was, deed Tonzon niet moeilijk en is het oude materiaal verwijderd en is er weer nieuw isolatie materiaal aangebracht. Dit geheel kosteloos. Top bedrijf.

Komen afspraken na.

Geen verbeterpunten.

Posthuma

Na eerdere negatieve ervaring(en) met Tonzon installateur uit Wassenaar nu bij Warmer Wonen in Rijpwetering uitgekomen. Eigenaar Tio communiceert duidelijk en houdt zich aan afspraken. Installatie... Na eerdere negatieve ervaring(en) met Tonzon installateur uit Wassenaar nu bij Warmer Wonen in Rijpwetering uitgekomen. Eigenaar Tio communiceert duidelijk en houdt zich aan afspraken. Installatie bodemfolie en isolatie verliep prima. Fijne monteur.

- Snelle en duidelijke offerte;
- Snelle en duidelijke offerte;
- Goede, schriftelijke uitleg bij vragen;
- Afspraak is afspraak;
- Flexibel, bleek bereid om privé aangekochte folie te gebruiken;
- Fijne monteur, misschien zelfs iets te beleefd.

Geen verbeterpunten aan te geven

M. Blankendaal

Certificaat toegestuurd gekregen, deze is niet compleet, het aantal vierkante meters is niet opgenomen in het certificaat. Na telefonisch met Tonzon werd me te kennen gegeven dat ik dit zelf moet... Certificaat toegestuurd gekregen, deze is niet compleet, het aantal vierkante meters is niet opgenomen in het certificaat. Na telefonisch met Tonzon werd me te kennen gegeven dat ik dit zelf moet regelen. Dit is wel een beetje heel raar. Want wie stuurt er een certificaat die niet compleet is? Tonzon dus.

Ik hoop en verwacht in de loop der jaren voor een goed product te hebben gekozen

Stuur een compleet certificaat naar de klant en doe dit als alle gegevens bekend zijn zodat dit vermeld kan worden op het certificaat. En stel je wat meer klantvriendelijk op en kap het gesprek niet... Stuur een compleet certificaat naar de klant en doe dit als alle gegevens bekend zijn zodat dit vermeld kan worden op het certificaat. En stel je wat meer klantvriendelijk op en kap het gesprek niet zomaar af met de mededeling dat je daar zelf achteraan moet!

Henny Geerts

Een goede verwijzing naar de installateur Opjobzon

Afspraken worden nagekomen en zelfs de gevolgen van de installatie zijn nagekomen.

Ik zou in ieder geval een nederlands sprekende monteur erbij willen .

J de GRAAF FJL MARTENS

Kan niet beter. Glasheldere uitleg vooraf. Beloften worden perfect nagekomen. Ambachtelijk werk van hoog niveau.
Prettig om de uitvoerenden over de vloer te hebben.

Je voelt de betrokkenheid van de uitvoerenden.
Onze (extra) vochtcomplicatie werd zorgvuldig en effectief behandeld. Ook met nazorg een half jaar later.

Ik meldde al: "Kan niet beter"!

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze fantastische review over vertrouwd TONZON installateur: Plusklus 23 uit Eindhoven onder leiding/uitvoering van Mathieu Koolen. Wij zijn hier ontzettend blij mee en wij... Hartelijk bedankt voor deze fantastische review over vertrouwd TONZON installateur: Plusklus 23 uit Eindhoven onder leiding/uitvoering van Mathieu Koolen. Wij zijn hier ontzettend blij mee en wij waarderen dat u de tijd heeft genomen de prachtige ervaring hier met anderen te delen. Nogmaals bedankt en wij wensen u veel goeds met TONZON Vloerisolatie.

Arjan Keijzer

Van A tot Z professionele mensen. Komen thuis om de mogelijkheden te bespreken op ongedwongen manier, denken mee in oplossingen en dan het plaatsen....wat een TOPPERS die Max en Nicolai! Leuke... Van A tot Z professionele mensen. Komen thuis om de mogelijkheden te bespreken op ongedwongen manier, denken mee in oplossingen en dan het plaatsen....wat een TOPPERS die Max en Nicolai! Leuke gasten en laten het allemaal zo makkelijk lijken. Maken foto's en werken schoon en snel. Alleen jammer dat ze niet zoveel eten (vd BBQ) maar ja....anders passen ze ook niet onder de "lage" vloer in de kruipruimte.

Heldere en snelle communicatie en strak en netjes werk.

Bordje leeg eten (Nicolai)

E. Ekkerink

Net gebeld voor een offerte voor vloerisolatie voor een appartementencomplex. Moet de aanvraag maar doen via de website, dan krijg ik binnen 2 weken een afspraak voor een inspectiebezoek. En anders... Net gebeld voor een offerte voor vloerisolatie voor een appartementencomplex. Moet de aanvraag maar doen via de website, dan krijg ik binnen 2 weken een afspraak voor een inspectiebezoek. En anders mag ik terugbellen. Blijkbaar wordt hier genoeg verdient. Gemiste kans.

Mooie site

Neem een nieuwe klant serieus.

Reactie Tonzon:

Beste E. Ekkerink, hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Wij zijn ontzettend blij met elke aanvraag die wij binnenkrijgen en proberen elke klant zo goed... Beste E. Ekkerink, hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Wij zijn ontzettend blij met elke aanvraag die wij binnenkrijgen en proberen elke klant zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses als dit niet zo is overgekomen. Wij vragen u inderdaad de offerteaanvraag via onze website te doen in verband met de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming). Wij zijn namelijk verplicht om van u eerst toestemming te krijgen om uw aanvraag en uw gegevens te mogen verwerken. Ik heb uw review direct doorgezet naar onze accountmanager. Hij zal vandaag of morgen nog contact met u opnemen om u zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk heeft u daarna alsnog een goede ervaring. Bij meer vragen of opmerkingen, horen wij het graag.

IsolatieDeal B.V. in Goor

Duidelijke en prettige communicatie. Afspraken worden nagekomen. Netjes afgeleverd.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen. Prettige mensen. Klantvriendelijk.

Jacob

Kan alleen zeggen dat ik het heel erg goed vind.

Vriendelijk personeel en snelle communicatie.

Ria

Netjes op de geplande datum

Vriendelijk personeel