Tonzon

8.2/10
7.8/10

Nico ten Wolde

Top bedrijf, fijne eigenaar deskundig en eerlijk en fijne prettige medewerkers die de vloerisolatie aanbrengen.

Vakmensen, netjes en vriendelijk en eerlijk.

Geen, ga zo door!!

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze prachtige review. Waarderen wij ontzettend!

Jolanda Tol

Mijn ervaring met Tonzon is super goed.

Snel
Op tijd
Komen afspraken na
Schoon

Reactie Tonzon:

Bedankt voor deze prachtige review/rating! Zijn we heel erg blij mee.

Jack van den eerenbeemd

Product eerste keer lekkend geleverd 2 de keer niet eens aangekomen omdat de post het wegens lekken tegen hield op mail wordt niet gereageerd dus geen contact mogelijk wel betaald en niks hebben... Product eerste keer lekkend geleverd 2 de keer niet eens aangekomen omdat de post het wegens lekken tegen hield op mail wordt niet gereageerd dus geen contact mogelijk wel betaald en niks hebben super slecht de warmte pads zou hier nooit meer iets kopen

Geen kapot geleverd en wel moeten betalen en vervolgens niks laten horen meer

Op zijn minst reageren en geld terug storten

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor je reactie, erg vervelend dat dit je ervaring is. Wij sturen zo snel mogelijk nieuwe warmtepads op, wij hebben dit niet eerder meegemaakt. Excuses voor het ongemak en hopelijk... Hartelijk bedankt voor je reactie, erg vervelend dat dit je ervaring is. Wij sturen zo snel mogelijk nieuwe warmtepads op, wij hebben dit niet eerder meegemaakt. Excuses voor het ongemak en hopelijk ben je straks alsnog tevreden met de warmtepads. Bij vragen neem gerust contact met ons op via klantenservice@tonzon.nl .

Bas Vellekoop

Mathieu Koolen heeft bij ons de Tonzon installatie uitgevoerd: Bijzonder prettige communicatie, alle afspraken op tijd nagekomen en kent zijn vaak goed

Mathieu is prettig in de omgang en heeft heel goede vakkennis (kom al mijn vragen super duidelijk beantwoorden) Ook na de installatie heeft hij nog veel tijd genomen voor extra toelichting ( want we... Mathieu is prettig in de omgang en heeft heel goede vakkennis (kom al mijn vragen super duidelijk beantwoorden) Ook na de installatie heeft hij nog veel tijd genomen voor extra toelichting ( want we moeten wat wijzigingen maken omdat we bij de leidingen in de kruipruimte moeten)

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor je positieve reactie, dit doet ons goed!

Marga van der Lugt

Hele goede ervaring

Afspraken worden nagekomen en reparaties werden prima en kosteloos afgehandeld

In het begin even lastig om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Toen dit was opgelost verliepen de contacten vlekkeloos

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review!

Ben van der Meer

Hele fijne ervaring met dit bedrijf komt afspraken na en geweldige installatie.

Afspraken nakomen en telefonisch prima te bereiken.

Thea Bultman

HMK isolatie!!!
Wat een prachtig resultaat van deze mannen en wat een verschil.
HMK isolatie!!!
Wat een prachtig resultaat van deze mannen en wat een verschil.
Een super warme vloer inmiddels doordat de vloerverwarming nu naar bovenstraalt en niet meer de kruipruimte verwarmd. Dus warme voeten tegen een minimaal verbruik. En vandaag ook mijn dak even geisoleerd.
In no time een prachtig geisoleerd dak, netjes afgewerkt en overal wordt over mee en nagedacht. Terplekke nog iets wijzigen, geen probleem. Moet het toch anders, of heeft Maikel van HMK isolatie, een andere of betere optie, even overleg en het plan wordt aangepast.
Heel blij met alles, ook de prettige omgang, heel leuk.
Ga zo door mannen, dan kunnen jullie nog vele mensen blij maken met het goede werk wat jullie doen.

Deskundig en meedenked

Ze moeten de hond niet zo verwennen haha
Geen verbeterpunten, ze leveren geweldig werk.

Meino

AA-isolatie is snel en accuraat

Contact en doen wat er afgesproken en beloofd is

Evt

HMK ISOLATIE

Vanaf eerste contact tot aan de uitgevoerde werkzaamheden: Uitstekend, snel & adequaat en prettig contact.

Brengt snel en heldere offerte uit na zelf de situatie in kaart gebracht te hebben. Uitgevoerde werkzaamheden snel uitgevoerd, geen troep achtergelaten en gezellig trio mannen.

Herman Cousijnsen

Zowel tijdens voortraject, uitvoering en nazorg: een dikke pluim voor Tonzon, Emrah Tatli en zijn naaste medewerker die in twee dagen de isolatie van onze vloer hebben gerealiseerd.

Betrokken, gemotiveerd, meedenkend, toegankelijk, communicatief sterk, oplossingsgericht, deskundig.

N.v.t.