Tonzon

8.2/10
7.8/10

Hofman

Goede bereikbaarheid, werkzaamheden op de afgesproken dag snel en netjes uitgevoerd.

Duidelijke offerte uitgebracht binnen een korte termijn.

Na het afspreken van de installatiedatum per telefoon, een bevestigingsmail sturen.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze positieve feedback. Daar zijn wij erg blij mee!

Lust

We zijn heel tevreden met het aanleggen van de vloer islotatie door Jopie's. Een calamiteit met een doorgeroeste leiding aan het begin van het werk werd zorgvuldig opgelost. Het contact was heel... We zijn heel tevreden met het aanleggen van de vloer islotatie door Jopie's. Een calamiteit met een doorgeroeste leiding aan het begin van het werk werd zorgvuldig opgelost. Het contact was heel prettig.

Oplossing gericht en vriendelijk.

Die zijn er niet.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Fijn om te lezen. Een fijne dag verder toegewenst.

Floors

November 2021 aangelegd. Goed en efficiënt. Er werd een lek in een afvoerpijp geconstateerd. Is direct gemeld en OPJOBZON A’doorn is daarna terug geweest om de isolatie, na reparatie van t lek, af... November 2021 aangelegd. Goed en efficiënt. Er werd een lek in een afvoerpijp geconstateerd. Is direct gemeld en OPJOBZON A’doorn is daarna terug geweest om de isolatie, na reparatie van t lek, af te maken. Goede service. Certificaat van Echtheid vermeldde geen isolatie oppervlak! Gereclameerd.
Vwb de isolatie zelf is niet of nauwelijks te merken dat vloer warmer is.

Geen bijzondere zaken

Administratie

Reactie Tonzon:

Beste heer, bedankt voor de review. Er is contact met u opgenomen om u te voorzien van een certificaat waarop het geïsoleerde oppervlak wel staat weergegeven. Daarnaast wordt er ook contact met u... Beste heer, bedankt voor de review. Er is contact met u opgenomen om u te voorzien van een certificaat waarop het geïsoleerde oppervlak wel staat weergegeven. Daarnaast wordt er ook contact met u opgenomen met betrekking tot het resultaat van het vloerisolatiesysteem.

Patrick Nas

Tonzon via klusbedrijf Edgar Michiel. Nette mensen die in twee dagen onze vloer isoleerden. Helaas lijkt het nu of het kouder is dan voor de isolatie.

Netjes gewerkt en vriendelijk in de omgang

After sales werkt slecht. Na vraag of opgestuurd formulier is aangekomen is er na 1,5 maand nog niets vernomen.

Reactie Tonzon:

Goedemorgen, bedankt voor deze review. Er is door onze klantenservice contact met u opgenomen om het probleem op te lossen. Wij horen graag van u, hartelijk dank.

Seegers

Onlangs 34m2 Tonzon vloerisolatie laten aanbrengen. Helaas merk ik geen enkel verschil met of zonder isolatie. Ik heb nog steeds koude voeten

Nette brochure met voorbeeld van materiaal waarmee gewerkt wordt.

Informatie over het ingaan van de isolerende werking na plaatsen van het Tonzon materiaal. Heeft u verbeterpunten etc . Hoe dit in te vullen. Indien ik verbeterpunten heb moet ik dan wel of geen... Informatie over het ingaan van de isolerende werking na plaatsen van het Tonzon materiaal. Heeft u verbeterpunten etc . Hoe dit in te vullen. Indien ik verbeterpunten heb moet ik dan wel of geen sterren invullen. Zo ja, dan lijkt het net of ik aangeef hoe tevreden ik ben. Ik zie dit als een verbeterpunten.

tonzon

Vorige week is Tonzon Folie aangebracht in onze kruipruimte,zowel bodemfolie als vloerkussens. De aannemer heeft zeer hard gewerkt. Helaas voelt de vloer nog steeds koud aan en heb ik niet het idee... Vorige week is Tonzon Folie aangebracht in onze kruipruimte,zowel bodemfolie als vloerkussens. De aannemer heeft zeer hard gewerkt. Helaas voelt de vloer nog steeds koud aan en heb ik niet het idee dat de warmte goed vastgehouden wordt.

hard gewerkt

betere info over geschiktheid

Reactie Tonzon:

Hallo, bedankt voor de review. Erg vervelend om te lezen dat dit tot nu toe uw ervaring is. Er wordt contact met u opgenomen om de situatie zo snel mogelijk te onderzoeken en een oplossing te vinden!

Mukesh

Pathetic expereince

Yes lying to the customer!

Delivery system

Reactie Tonzon:

Beste heer/mevrouw, erg vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is. Wij horen graag wat er precies heeft plaatsgevonden, zodat wij het probleem samen met u kunnen oplossen. Mocht u daar... Beste heer/mevrouw, erg vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is. Wij horen graag wat er precies heeft plaatsgevonden, zodat wij het probleem samen met u kunnen oplossen. Mocht u daar interesse in hebben, kunt u contact opnemen met klantenservice@tonzon.nl of bel naar 0534332391 en vraag naar de klantenservice. Mijn collega's van de klantenservice zijn op de hoogte van uw review en zullen u te woord staan.
Wij weten verder dat de transportsector, zowel post als pakket, helaas overladen zijn met pakjes en dat hierdoor levertijden flink oplopen. Wij doen al het mogelijke samen met onze partners om ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk aankomen bij onze klanten. Wij streven altijd naar verbetering.
Inmiddels heeft u uw pakket ontvangen gelukkig.
Wij horen graag van u. Alvast fijne dagen toegewenst.

Hageman

Bij Tonzon isolatiefolie voor de radiatoren besteld. Daar blijft het bij, de bezorgdienst TransMission geeft foutieve info en liegt zich eruit.

Nog geen

Bezorging via TransMission is een klucht. Je krijgt bericht dat je pakje bezorgd wordt in een tijdsbestek van 2 uur, als het tijdstip voorbijgaat wordt het steeds automatisch aangepast. Vervolgens... Bezorging via TransMission is een klucht. Je krijgt bericht dat je pakje bezorgd wordt in een tijdsbestek van 2 uur, als het tijdstip voorbijgaat wordt het steeds automatisch aangepast. Vervolgens na 16:30 wordt de tijd niet meer aangepast en om 18:30 standaard krijg je automatisch bericht dat de bezorger aan de deur is geweest maar er was niemand. Zonder briefje in de brievenbus. Maar er is helemaal niemand geweest.

Bezorging kan tegenwoordig bij een afhaalpunt. Blijkbaar leven ze bij Tonzon nog in de 20e eeuw.

Reactie Tonzon:

Beste Hageman, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat er problemen zijn met het transport. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via klantenservice@tonzon.nl , dan kunnen wij... Beste Hageman, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat er problemen zijn met het transport. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via klantenservice@tonzon.nl , dan kunnen wij contact opnemen met HST en kijken wat de status is van het pakket. We gaan bovenstaande bespreken met de transporteur. We weten helaas wel dat de transport sector erg grote problemen heeft in zijn geheel door corona.

Paul Van Hoek

Lijkt goed, tot er problemen zijn.

goede marketing en bestel/leverservice

duidelijker maken wat eventuele nadelen van producten kunnen zijn

Marijke Schoorl

Beste mensen van Team Tonzon,

Onze zeer hartelijke dank voor uw aanbeveling van de heer Abdelaaziz Ahallak!
We zijn bijzonder blij met de manier waarop hij onze vloer geïsoleerd...
Beste mensen van Team Tonzon,

Onze zeer hartelijke dank voor uw aanbeveling van de heer Abdelaaziz Ahallak!
We zijn bijzonder blij met de manier waarop hij onze vloer geïsoleerd heeft.

Hij nam snel en op zeer prettige wijze contact met ons op, en gaf ons meteen goede en correcte informatie over het hele proces. Hij kwam de situatie al snel bij ons thuis opnemen, rekening houdend met wat voor ons goed uitkwam. En hij gaf ons een prima offerte en prijsvoorstel.

Precies op de afgesproken datum en tijd (op maandag 29 november) stonden hij en zijn medewerker op de stoep. Ze werkten snel, volledig en deskundig en de heer Ahallak communiceerde hierbij uitstekend - hij gaf ons bijvoorbeeld ook goede tips. En de resultaten waren prima - al heel snel genoten we van een warmer gevoel.

De heer Ahallak is iemand om in ere te houden! We hopen ook in de toekomst van zijn deskundigheid gebruik te kunnen maken.

We zouden het op prijs stellen als onze (enthousiaste) beoordeling op de websites van TonZon en die van de heer Ahallak geplaatst zouden kunnen worden.
En dat u hem, als bedrijf, zoudt kunnen doorgeven dat wij, Nico en Marijke Schoorl, hem zeer hebben gewaardeerd.

Alles bij elkaar willen we TonZon danken voor dit contact - en de TonZon producten en resultaten zijn ons erg goed bevallen.

Vriendelijke groet,
Marijke en Nico Schoorl

zie hierboven

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie en positieve review! Wordt zeer gewaardeerd.