Tonzon

A.van Erp

Super goed geregeld

Snelheid en professionaliteit

Van Ravels

We zijn er geweldig blij mee. Het is nog geen winter maar nu al warmer aan de voeten❤️

Door de heer van Opjobzon keurig en vakkundig geholpen

Nvt

Osinga

Slechte communicatie

prima product

Zorg voor een goede installatiepartner in regio Gooi.

Nvt

Zeer vakkundig

Goed advies op maat en meedenken naar mogelijkheden bij een ouder huis

Uiteindelijk is het in 3 sessies gedaan en niet in 1 keer helaas

W. Haverkort

Goede voorlichting en goede uitvoering.

Net personeel.

Martijn

Normaal bedrijf

alles wordt goed geregeld

Ik schrijf deze review uit boosheid omdat ik al 10x probeer uit te schrijven van nieuwsbrieven en andere rommel, zorg dat dit gewoon werkt. Ik hoop dat ik via deze weg het wel voor elkaar krijg, dat... Ik schrijf deze review uit boosheid omdat ik al 10x probeer uit te schrijven van nieuwsbrieven en andere rommel, zorg dat dit gewoon werkt. Ik hoop dat ik via deze weg het wel voor elkaar krijg, dat dit snel opgepakt wordt en nooit meer een nieuwsbrief of andere tip ontvang.

Reactie Tonzon:

Beste Martijn, bedankt voor jouw review en beoordeling. Erg vervelend dat dit is misgegaan, onze excuses voor het ongemak, dat is zeker niet de bedoeling. Je bent zojuist handmatig succesvol uit... Beste Martijn, bedankt voor jouw review en beoordeling. Erg vervelend dat dit is misgegaan, onze excuses voor het ongemak, dat is zeker niet de bedoeling. Je bent zojuist handmatig succesvol uit onze mailinglijst gehaald. Bij meer vragen of opmerkingen neem gerust contact met ons op via 0534332391 of klantenservice@tonzon.nl . Nogmaals excuses voor het ongemak en wij wensen je een fijne middag verder.

Knoops

Correcte benadering en duidelijke uitleg over de mogelijkheden.
Staan open voor alternatieven.

De heldere beschrijving bij de factuur en een certificaat, maken het een stuk makkelijker bij de (gebruiksonvriendelijke) subsidie aanvraag bij de overheid.
De website is helder. Onderbouwing...
De website is helder. Onderbouwing gestoeld op jarenlange ervaring.

Gezien de plaatsing in het voorjaar met redelijk normale temperaturen, hebben we nog niet direct het effect kunnen ervaren.

P.A. van Luijt

Uitstekend, snel offerte gekregen, vlotte uitvoering

De medewerker die de offerte opmaakte was uiterst plezierig. De meddodie de isolatie aanbrachten werkten snel en netjes.

Een bestelwagen met Nederlands kenteken en de de bedrijfsnaam erop komt betrouwbaarder over!

Yolande Tilmans

Heel goed

Snelle levering en goed geplande afspraak door tussenkomst van Tonzon met een van de bij Tonzon aangesloten installatiebedrijven. Eerst een opname, gelijk een offerte en inplanning en op heel korte... Snelle levering en goed geplande afspraak door tussenkomst van Tonzon met een van de bij Tonzon aangesloten installatiebedrijven. Eerst een opname, gelijk een offerte en inplanning en op heel korte termijn de uitvoering. Na uitvoering foto’s van de werkzaamheden ontvangen en het garantiebewijs ban Tonzon. Perfect geregeld !!!

warmte/koude brug meting na uitvoering van de werkzaamheden zouden standaard erbij moeten horen. Nu apart via Bartman in moeten plannen.

J dekker janssen

Prima bedrijf goede uitleg

Houd zich aan de afspraak
Wij zijn zeer tevreden