Tonzon

E. Ekkerink

Net gebeld voor een offerte voor vloerisolatie voor een appartementencomplex. Moet de aanvraag maar doen via de website, dan krijg ik binnen 2 weken een afspraak voor een inspectiebezoek. En anders mag ik terugbellen. Blijkbaar wordt hier genoeg verdient. Gemiste kans.

Mooie site

Neem een nieuwe klant serieus.

Reactie Tonzon:

Beste E. Ekkerink, hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Wij zijn ontzettend blij met elke aanvraag die wij binnenkrijgen en proberen elke klant zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses als dit niet zo is overgekomen. Wij vragen u inderdaad de offerteaanvraag via onze website te doen in verband met de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming). Wij zijn namelijk verplicht om van u eerst toestemming te krijgen om uw aanvraag en uw gegevens te mogen verwerken. Ik heb uw review direct doorgezet naar onze accountmanager. Hij zal vandaag of morgen nog contact met u opnemen om u zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk heeft u daarna alsnog een goede ervaring. Bij meer vragen of opmerkingen, horen wij het graag.

Score voor Tonzon: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
niets