Tonzon

7.8/10

L. de Bruijn

Fantastische ervaring met bedrijf HMK isolatie uit Hilversum met eigenaar Maikel en medewerker Wouter

Prettige en snelle communicatie. Altijd goed bereikbaar. Goed humeur. Heel erg meedenken. Doordat de kruipruimte eerst te nat was en daarna vol met mieren bleven ze komen voor nieuwe pogingen. Ze... Prettige en snelle communicatie. Altijd goed bereikbaar. Goed humeur. Heel erg meedenken. Doordat de kruipruimte eerst te nat was en daarna vol met mieren bleven ze komen voor nieuwe pogingen. Ze dachten en hielpen mee om de kruipruimte droog en mierenvrij te krijgen. Ze zijn in totaal 6x geweest zonder klagen en extra kosten. De volhouder wint, de isolatie is helemaal gelukt. Zo fijn dat ze niet opgaven en ons niet het gevoel gaven dat is u probleem maar juist ook het gevoel gaven we gaan net zolang door tot het is opgelost. Super fijne ervaring. Of de Isolatie gaat werken dat moeten we nog ervaren.

Ooijen

Opstart naar offerte duurde lang maar uiteindelijk alles goed gekomen. Daarna is alles goed gekomen. Of het werkt daar kan ik nog niet over oordelen dat gaan we komende winter merken. De 2 jongens... Opstart naar offerte duurde lang maar uiteindelijk alles goed gekomen. Daarna is alles goed gekomen. Of het werkt daar kan ik nog niet over oordelen dat gaan we komende winter merken. De 2 jongens die kwamen installeren waren niet Nederlands van Bartman iso maar spraken keurig Engels. Voor ons verder geen probleem.
Ze hebben alles netjes opgeruimd. Voor zover kruipruimte lijkt het er keurig uit te zien.

Gewoon goed

Meld evt bij klanten dat de jongens van installatie niet Nederlands zijn.

Rademaker

Prima bedrijf, geen aanmerkingen

???

Nvt

JBHome Groningen

Vakkundig en vriendelijk bedrij

Deskundig en vakkundig

Jetten

Uitvoering door JBHome te Groningen, prima bedrijf, snel en vakkundig.

Expertise, snelheid, sympathieke vakmensen.

HvO

Ervaring was zeer positief. Ik kreeg een snelle duidelijke reactie en dit geldt ook voor de uitvoerder Bartman Iso.

snel en duidelijk

n.v.t.

R. Henderson

Prima bedrijf, komt afspraken na

Tijdstip, wanneer ze komen

Ik heb jullie aanbeveling gehad via mijn buren, hij heeft alleen nog steeds de premie niet gehad, ik hoop dat jullie die afspraak ook snel nakomen, zijn naam
Is de heer M Koorn, Fauna 24

Benno Veentjer

Heel fijn bedrijf bij ons vertegenwoordigd door Ger van der Zee

De heer van der Zee is gespecialiseerd in isolatie en heeft ons geweldig geadviseerd bij andere isolatie activiteiten. Die man verdient een lintje

Cox

Lang gewacht of ik wel een feedback zou geven . Reden Slecht E mail verkeer en telefonisch bij TONZON en Opjobzon . Na telefonisch contact met de eigenaar van TONZON liep het gesmeerd.

Offerte aanvraag ,en datum werkzaamheden

Communicatie onderling bij de bedrijven .Weet waar je de mail naar toestuurt onderling. Buitenlandse werknemers zorg dat er een man goed Nederlands spreekt en verstaat .

Paul Otten

Slecht