Tonzon

7.8/10

Ketelaar

Zeer goed

Klant vriendelijkheid; info voor aanvragen subsidie was zeer compleet.

John Pape

De onderkant van de vloer is met thermokussens geïsoleerd. Prima combinatie met de vloerverwarming. En de veelal natte bodem van de kruipruimte is bedekt met een bodemfolie en noppenfolie. Prima... De onderkant van de vloer is met thermokussens geïsoleerd. Prima combinatie met de vloerverwarming. En de veelal natte bodem van de kruipruimte is bedekt met een bodemfolie en noppenfolie. Prima maatregel tegen muffe, vochtige lucht.

De 2 medewerkers van de vertrouwde installateur ISOSEL hebben vakkundig en snel gewerkt. Daarbij waren ze ook nog eens erg grappig. Ondanks het werk in een natte kruipruimte. Wij zijn erg blij dat het alsnog is gelukt. Want 2 maanden eerder werd het werk afgebroken omdat er ondanks uren pompen toch nog teveel water bleek te staan.

Na de aanvraag bij TONZON werd de schouw bij ons thuis redelijk snel gepland. Omdat 'iedereen' isoleert moesten we begrijpelijk een paar maanden wachten op de isolatie.

Goede informatie op de website over de producten en diensten en de toepassing in verschillende omstandigheden. Zoals bij vloerverwarming en een natte kruipruimte. En in ons geval was de goede... Goede informatie op de website over de producten en diensten en de toepassing in verschillende omstandigheden. Zoals bij vloerverwarming en een natte kruipruimte. En in ons geval was de goede installateur ook een sterk punt.

Nee.

Peter Verschoor

Tonzon materialen leveren een zeer goed bijdrage aan het klimaat en de mensen die de materialen aanbrachten waren zeer kundig en precies.

Zeer goede kwaliteit, ook hun aftersales is zeer goed

Doorgaan en doorblijven gaan op de ingeslagen weg

l.oort

Heel goed

netjes werken

V.M. Zimberlin

De mensen die bij ons waren, hebben netjes en een goede voorlichting gegeven.
De twee Hongaarse jongens, waarvan er een behoorlijk Engels sprak, waren zeer beleefd en voorzichtig.
Hebben...
De mensen die bij ons waren, hebben netjes en een goede voorlichting gegeven.
Hebben goed werk verricht.
We merken nu al, nu de avond en nacht temperatuur zakt, dat de vloer warm blijft en het in de morgen behaaglijk is in de benedenverdieping.

Zie hierboven.

Geen.

Frijstein

Goede voorlichting en nette aflevering en montage

snelle reactie op vragen

misschien wat beter voorlichten op subsidie aanvraag

Van Dijk

Uitstekend

Goed overleg, zorgvuldige montage

Ik kan niets bedenken

F. Koers

Prima, snel afspraak, goed contact, komen afspraken goed na, voeren werkzaamheden goed uit.

Communicatie, uitvoer

Aad Winkels

Snelle realisatie van de kruipruimte isolatie door vriendelijk personeel.

?

Ik ben zelf niet in de kruipruimte geweest, dus kan geen oordeel geven over de correctheid van de uitgevoerde werkzaamheden. Dus dat moet u ook niet aan mij vragen.

Johan Nooijen

Materiaal (bodemzeil, radiator folie) gebruikt van Tonzon en vloerisolatie laten plaatsen

Prima geschikt voor zelfmontage. Isolatie werkt goed.

Losse materiaal is wat prijzig